New up on my walls

15. februar 2011


Dette collage maleri har jeg selv lavet udaf franske blade og akryl. Det er meget mig, sjovt nok, jeg er ret blevet så vild med det.
Dette her er Svend Sømod, som jeg elsker, og har skrevet om her. Pudsigt nok, er vi blevet venner, og han har foræret mig billedet, hvilket jeg er overvældet og super glad for! Det passer perfekt over mit fjernsyn (som jeg i øvrigt fik da jeg var 4) og da det vitterligt aldrig er tændt, er det godt med lidt gnist af andre veje.

Vil meget gerne høre hvad I synes om det!

8 Responses to “New up on my walls”

  1. Nina Says:

    Det er super fedt! Især collagen.. Den er VIRKELIG” fantastisk!!!

  2. Nicoline Says:

    Din collage er super skoen m.skoenne billeder. Elsker bare collager og magaziner isaer franske uhh uh. Forresten er vild med alle de photos du har lagt ud de sidste par dage det er saa inspirerende…flere mere af dem & ogsaa flere af dig selv skoenne Gina.
    Maleriet siger mig ikke saa meget men det minder mig om naar man kigger op mod solen og bliver blaendet. Men alting er bare flottere i virkeligheden…saa er sikker paa dette ogsaa er. Men hans “Alcoholpoisoning” er altsaa saa vildt! Er helt fjollet med det og farverne.

    Happy Tuesday
    N♥

  3. Nanna Torp Says:

    collagen er super fed, godt lavet! .. gad godt det var min væg det hang på :) hæhæ

  4. ida Says:

    elsker, elsker, elsker din collage!

  5. Louise Says:

    ELSKER begge dele!!

  6. L Says:

    Maleriet minder mig om batik :-)

  7. ginajaqueline Says:

    Ej tusind tak! Det er altid lidt nervepirrende at blotte sin egen kreativitet, så er glad for den positive feedback.

    L – det er sjovt du siger det, det var det første jeg sagde da jeg så det, og jeg ELSKER batik.


  8. Hi Gina my dear hope your well! love your blog, wandering if you could feature the Graffiti artist Martin Whatson on your Blog? here’s a link http://blackpop.me/deflatethehype/#9.5

Skriv et svar

