Kan ikke vente med at se dig om et par dage!

15. februar 2011


Mie fra WEwonder har lige skrevet om disse sko, både i sort og denne smukke rust-orange. Jeg kan ikke lide de sorte, som kommer i to forskellige udgaver, men DE HER(!!!) Jeg skyndte mig at købe dem, ingen betænkningstid overhoved eller videre shopping for at se om der liiige var noget jeg skulle have med, af frygt for, at de skulle blive udsolgt lige næsen af mig. Det er virkelig det flotteste Nelly har præsteret af lave, efter min mening, og de passer så perfekt ind i min garderobe. Det mest fjollede af det hele er, at de kun koster 338kr. inkl. forsendelse!

6 Responses to “Kan ikke vente med at se dig om et par dage!”

  1. tildekirstine Says:

    de er vildt flotte, satte også et billede af dem på min blog i går. hvis de kan pynte en blog så meget, må de være mindst ligeså flotte i virkeligheden. :-)

  2. Trine Says:

    Åhhhhh…. Har også bare savlet over dem de sidste dage!!! MEN har desværre ikke råd før jeg får løn :-(

  3. Nanna Torp Says:

    De er bare så flotte.. glæder mig til at se hvordan du styler dem. :D

  4. LISE Says:

    Årh de er flotte – glæder mig til at se dig rocke dem på bloggen ;)

  5. sara Says:

    De er lidt et minimarket rip off, men de er flotte

  6. ginajaqueline Says:

    Trine – øv med 14 dage :-( x’er for, at de ikke er udsolgt på dine vejne :-)

    Nanna Torp – jeg har masser gode idéer!:-)

    Sara – enig, har også skrevet om dem fra minimarket – men jeg har bare wedges-stop, så disse er perfekte for mig!!

Skriv et svar

