“Jeg vil ikke have nogle undskyldninger, mærkedage, whatever – jeg vil danse til den fest hvor bandet spiller vores sang på repeat”

14. februar 2011



Jeg havde udtrykkeligt aftalt med min kæreste, ikke at fejre Valentines day. Jeg bliver om muligt totalt nedstemt her i blogland, efter hvad jeg ellers har læst mig frem til, men min mening er, at det er corny, intetsigende, opreklameret, åndssvagt og meget andet. Men hvorfor også genopfinde den dybe tallerken d. 14. februar, når man bliver behandlet som en prinsesse hver eneste dag? Faktisk havde vi aftalt, slet ikke at se hinanden, bare for at understrege pointen – være vildt anti. Eller også bare fordi vi havde set hinanden alle de forgående dage og skulle ses imorgen, ikke. Men efter uni ringede han så alligevel. Og ville se mig. Og så var det, at jeg bukkede under. Men så også kun fordi jeg elsker ham så ulækkert meget, og jeg egentlig hellere vil sige det sådan, at jeg fejrer Valentines day altid fremfor aldrig. Håber folk er ved at brække sig i chokoladehjerter rundt omkring i stuerne, enjoy! <3

6 Responses to ““Jeg vil ikke have nogle undskyldninger, mærkedage, whatever – jeg vil danse til den fest hvor bandet spiller vores sang på repeat””

  1. Ditte Says:

    Aaaaw! <3

    (I'm a sucker for love)

  2. Laura Says:

    Også happy anti valentines day til dig..
    Er det din kæreste på billedet? :)

  3. ginajaqueline Says:

    Ja, det er da! :-)

  4. Emilie Says:

    Dejligt citat – er det kæresten der har sagt det? ;-)

  5. Leda Says:

    iiiih, det er dejligt! mere kærlighed til folket!

  6. ginajaqueline Says:

    Emilie, nej det er den famøse Kasper Spez!

    Leda – :-)!!

Skriv et svar

