Inspiration of the day.

11. februar 2011


9 Responses to “Inspiration of the day.”

  1. S Says:

    Jeg har lige opdaget din blog, og er ret betaget, du er fucking coolio og helt din egen! Lyt ikke til haterne ;)
    Må jeg forresten spørge hvor høj du er? Det er altid så svært at bedømme på billeder.
    Best Wishes.

  2. eva Says:

    Shit nogle lækre billeder!

  3. Selma Says:

    Din blog er lækker. :) og sikke nogle fine billede.
    Dog synes jeg, at modellerne i de første billeder er ALT for tynde, det er simpelthen ikke pænt og det overrasker mig lidt, at der ikke er kommet flere kommentare på det (..)
    – Ellers: KEEP UP THE GOOD WORK!

  4. Rasmus Says:

    Det er kvalmende at se på de billeder der.

  5. ginajaqueline Says:

    Tak!!
    Jeg er 161

    Jeg kan ikke se, hvad det revolutionerende ved tynde modeller er, synes emnet er dødt, talt ihjel, og begravet. Jeg synes det er nogle flotte billeder, og noget genialt tøj, det er hvad jeg synes om denne sag. Rasmus – den mening er du selvfølgelig i din fulde ret til have! :)

  6. Selma Says:

    (forarget over din kommentar..) Bestemt ikke et dødt og begravet emne før for tynde modeller bliver forbudt. Som blogger er man med til bakke op om tynde modeller, hvis man poster billeder som disse og med til at præge drenge og piger i retning af en spiseforstyrrelse.
    Samtidig kan jeg også godt se, at modeller skal betragtes som et redskab, hvor tøjet er i centrum. Men de er jo kun mennesker ..

    • ginajaqueline Says:

      Det er ikke MIT ansvar! Sådan ER branchen, og det er ikke min skyld, at pigerne på disse billeder, ser ud som de gør. Så burde alle blogs jo være forbudte, alle blade, osv osv. – hvorfor er jeg syndebukken?
      Jegholder fast i, at jeg bare er så træt, af den snak om tynde modeller. Det er så omdiskuteret, og det er gammel vin på nye flakser al sammen. Det bliver jo alligevel ikke forbudt, ligegyldigt hvad nogle mener, ikke i Danmark, jeg tror ikke på det. Jeg synes det er en stor gang bræk du har skrevet, du får virkelig travlt, hvis du tror du kan rede hele modeverdenen. Og det er nok spild af tid, at starte med at gå til kamp mod enkelte blogs.

  7. Selma Says:

    Selvfølgelig er det ikke dit ansvar. Men som du selv siger, hele modebranchens. Dog har du stadig valget, du kan vælge at støtte op om det eller ikke. Du har valgt at støtte op om det, fordi du ikke tror på ændringer i DKs modebranche.
    Jeg ville aldrig vælge at poste billeder som disse!
    PS, du er ikke syndebukken, du er bare den første blog,(ud af adskillige)som jeg har set poste sygelig billeder.

Skriv et svar

