Hey, der er en fe i min the!

11. februar 2011


13 Responses to “Hey, der er en fe i min the!”


  1. det er utroligt rent, utroligt smukt og utroligt inspirerende! – tak for at du er dig

  2. marie Says:

    fantastiske billeder


  3. Jeg har læst meget af din blog, på få dage. Og jeg kan rigtigt godt lide dig og din blog. Den måde du blogger på og det du skriver, jeg er helt fascineret. Du pakker ikke tingene ind, men siger bare tingene som de er, og det giver en mega lækker stemning på din blog, som især påvirker mig.
    Jeg kan nævne mange, mange, mange blogs, som faktisk er dødens pølse, fordi de har de der principelle grænser om hvor meget de fortæller om dig selv, deres familie, venner osv, som faktisk burde stikkes op et vis sted.
    Jeg læser blogs fordi jeg er fascineret af selve “mennesket”, og ikke mad og tøj. Jeg tænker lidt mere over personen der skriver, end det som de viser “at de er”.
    Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal stoppe denne kommentar, for jeg vil gerne udtrykke mig ordenligt, så du forstår! Men jeg er uden ord og skal ud og løbe…
    Men jeg håber at du fortsætter med at være som du er, og at du fortsætter med at blogge som du gør!
    Du og din blog er fantastisk!!!!!!!
    //Ammoni

  4. Line Sofie Says:

    Gina for satan din lækkerbisken! Wow

  5. Sisse-Sofie Says:

    er det sådan en fe?

  6. K Says:

    Elsker billed nummer 1!

  7. Laura Says:

    Anna Humle, du må dælme have ondt i røven…..


  8. Hej Gina! Vi er super vilde med din blog. Vi tænkte på at du skulle tjekke vores band ud – Starhine Productions.
    Vi laver mest alternative/indie covernumre, men vi har lavet et nummer selv (“Valentines”), og så “Vålen”, men den er ikke så seriøs…

    Men hey, tjek det ud! Tror du vil kunne lide det, og hvis du har lyst – det skal du selvfølgelig ikke – må du MEGET gerne lave et indlæg om det… Vi vil gerne have folk hører det, for vi har virkelig lagt meget arbejde i det :)

  9. CH Says:

    øv Anne Humle, hvem har tisset på din sukkermad?

  10. Nicoline Says:

    Skoenne billeder af dig Gina!
    Du er en kaempe inspiration.
    You are my muse.

  11. The Doll Says:

    Fucking fed blog:D Du skiller dig ud fra mængden, og er helt din egen. Det gør at din blog er meget inspirende og før mig til at vende tilbage.
    Bliv ved med det gode arbejde. Det er godt at skille sig ud. Og ikke ligne alle de andre blogs:D

    The Doll

  12. ginajaqueline Says:

    Tak alle sammen!!

    Anna humle, jeg kan trylle – og væk var du. Stop nu med, at ligge dine små mave-sure kommentarer på min blog, hvor mange gange skal jeg sige det? Find en anden blog! Du er så sindssygt dum at høre på, så enkelt er det :-)

    Nicoline – uh muse!! ;-) mange tak..!

    The doll – I’ll keep going!

    Sisse Sofie – ja nej og måske!

    Starshine production – tjekker jeres musik ud!

    Amanda – tak for din dejlige kommentar, håber det var en tilfredsstillende løbetur!

    I er sgu de bedste


  13. Jeg vil godt læse mere om dine strømpebukser.

Skriv et svar

