You know what I mean

10. februar 2011


“I live my life in chains. Got my hands in chains. And I can’t stick with the cards, that I got with a deal. Like this I must insist. That a girl got more to do than be the way you think a woman should. Im taking it into my own hands. In this land i can understand why im taking command. Had enough of stuff and now its time to think about meeee…”

5 Responses to “You know what I mean”

  1. Maria Says:

    Hej Gina.
    Nu har jeg brugt de sidste 3-4 dage på at læse dig blog, til stor misfornøjelse for mine lærerer, som oftest mente jeg skulle læse noget andet.
    Jeg synes den er rigtig god, der er utrolig mange flotte billeder, både af dig selv, venner og af inspiration – så fedt! Desuden kan jeg bedst lide når modeblogge er “lidt mere” end bare mode, at man også får lidt indblik i personen bag bloggens liv. Lige netop derfor synes jeg din blog er så god. Jeg nyder virkelig at læse om dit liv, fund og alt andet..
    Jeg læste en kommentar i går, hvor personen mente at din blog handlede for meget om dine slankekure o.s.v. hvilket jeg ikke er enig i. Det er jo en del af dig og dit liv, og jeg synes det er interessant og inspirerende at følge.
    Jeg kigger i hvert fald med lidt endnu. Fortsat god dag :)

    /Maria
    /wwww.prettybackbiting.blogspot.com

  2. Carolineh Says:

    Hej Gina :-)
    Syntes virkelig din blog og ikke mindst dig, er så smukt og inspirerende!
    Har faktisk lavet et inlæg om dig, hvis du har lyst til at se det
    kan du kigge på Anewsituation.blogspot.com
    xx Caroline

  3. Sarah Says:

    God sang! Hihi. Eller, jo, og i hvertfald god tekst.

  4. ginajaqueline Says:

    Maria – Tak for din tid og de søde ord Maria. Jeg er glad for du kan lide det jeg gør!

    Carolineh – ámen tusind tak. dit indlæg er pisse sødt!! :-)

    Sarah – For at være ærlig, havde jeg ikke forventet at få beskrevet ret præcist hvordan jeg har det med visse ting, i første vers i en stupid-love-song fra min gamle Ipod. Jeg har ikke engang hørt den sang før, og resten af den er også en værre omgang pladder. Det der rammer dog plet hos mig. Lækker lyrik. Jeg tror bare, at jeg blev lidt.. overrasket

  5. Sarah Says:

    Tror også det er det eneste stykke jeg kan huske udover omkvædet, så det har sgu nok hængt fast af en grund. Sad og tænkte at jeg synes det virkede som en bekendt tekst. (:

Skriv et svar

