Fashion week battle på Jolene

10. februar 2011


Esben sendte mig lige denne video fra sidste torsdag hvor jeg spillede med min for evigt yndlings dj-kompagnon Mikkeline! Jeg må indrømme, at jeg nok aldrig helt bliver rigtig god til det – men jeg er har jo pisse hamrende god smag! Anyways, aldrig uden Mikkeline. Min yndlingsdel i videoen, må være der hvor hun headbanger i min Harley Davidson kjole – ´kæft det smukt..! Hjernedød god aften der startede med 10 øl på Floss med Svend, et svinkeærinde på Nimb, champagne-middag i Mikkes hus med et par håndfulde venner plus kjærste.

Skriv et svar

