Mere modeuge

9. februar 2011



Disse tre billeder stammer fra Margit Brandt showet der blev holdt på Jazzhouse, så jeg følte mig af ukendte årsager utroligt hjemme?! Jeg elsker Margit Brandt, men har fortrinsvist vintage tøj derfra. Det er virkelig tydeligt hvor god kvaliteten er, for jeg har haft meget af tøjet fra 60’erne mellem hænderne, og det virker aldrig forfaldent. Igen var jeg mest vild med pelsen, og kjolerne der kan skimtes forrest på sidste billede. Showet var ret cool, en model lagde efter noget liveoptræden ud med at smide med sit cocktailglas og fremstå komplet skødesløs. Ikke lige hvad jeg forbinder med Margit Brandt, men det fungerede!


På Nimb så jeg Munthe Plus Simonsen. Jeg elskede bæltet som også kom i en nude nuance, jeg synes helt sikkert det var noget udover det sædvanlige. Min smukke veninde Maria Palm havde denne taske/halskæde(?) omkring halsen, og jeg var solgt. Har klippet et nærbillede af den ind fra en af de andre modeller – De er ikke identiske, men ikke mindre inspirerende af den grund. Jeg forestiller mig måske at lave noget lign. selv med en masse smukke knapper fra min mormors utallige gemmer, for jeg forestiller mig også at den er vildt dyr. Det ser i hvert fald sådan ud, så det er jo alle tiders!

2 Responses to “Mere modeuge”

  1. Clara V. Says:

    Årh, lækker kollektion!

Skriv et svar

