Mandag hos Svend..

8. februar 2011


Min mor tror jeg tager stoffer?

6 Responses to “Mandag hos Svend..”

  1. Ditte Says:

    Så myrder hun den bare :(

    Den første reklame fik mig til at kaste lidt op i min mund. AD

  2. ginajaqueline Says:

    Det er jo lidt genialt!

  3. Nicoline Says:

    Saa 30 sec.af den foerste saa var det nok, er super skraemt.
    Men elsker ellers din blog, du er en stjerne!

    N♥

    • ginajaqueline Says:

      Det er jo meningen den skal skræmme, og jeg synes den er så rigtig, de kunne ikke vise det bedre! Svend viste mig det, så det forventes også at det skal være lidt bizart/klamt.

      Tak skal du have!

  4. Sarah K Says:

    Hvor bizart! Fedt.

  5. Negar Says:

    Genialt indlæg! Det er jeg fan af.

Skriv et svar

