Dagens på Rådhuset.

4. februar 2011


17 Responses to “Dagens på Rådhuset.”

  1. Sille Says:

    Hvor ser du frisk og smuk ud!


  2. orgh hvor ser du sød ud i ansigtet på alle billederne :)

  3. Pernille Says:

    Jeg er enig, du ser så frisk og glad ud! Du er altså gude smuk!
    Jeg spurgte forresten i et tidligere indlæg om hvilke produkter du bruger til dit ansigt – synes du at clinique er godt? jeg fik af vide af en forhandler at man godt kan slå ud i starten, fordi det renser i dybten, men at man efterfølgende ville blive rigtig glad for det når man var over den ‘fase’. Men hvad hedder de produkter du bruger fra clinique, og hvilken cream bruger du til dit ansigt? :)

    Mvh,
    Pernille


  4. Kan kun sige at jeg er enig med de andre :) Og vildt nice denim jakke!!!

  5. Bruno Says:

    You look so healthy and happy, pretty!

    http://mdrzbook.blogspot.com

  6. sophia Says:

    hej,
    du har en cool blog. – har du nogensinde fået at vide, at du ligner helena bonham carter?

    kh.

  7. CH Says:

    Ej hvor det klæder dig at smile – virkelig!! det må du da gøre på alle dine billeder fra nu af :)

  8. Helene Says:

    Hold ooooop, det må ha’ været koldt! Men derfor er du forbandet naturlig smuk alligevel :)

    Enig i at det klæder dig at smile, men husker faktisk aldrig at have set et billede af dine tænder? Ved godt det lyder underligt, hehe.. Ønske herfra!

  9. Gina Says:

    Din kjole er for sindssyg! :D

    x, Georgina-Gina

  10. laura holm Says:

    wow, you’re looking sweet! have to follow your blog

  11. Andrea Says:

    Skøn blog du har, vil se frem til at følge den! Og nøj, et awesome outfit! Er vild med det… (:
    Du et velkommen til at tage et kig forbi mig også: http://www.smileandsayfromage.blogspot.com

    Tanker fra Andrea

  12. ginajaqueline Says:

    Tusind tak/thank you so much!!

    Pernille – Jeg bruger Clinique’s skintonic nr. 3, og den fungerer meget godt for mig. Synes den renser i dybten, og det betaler sig, selvom den er lidt hård ved huden! Kan dog ikke anbefale at bruge Clinique hvis man har sart hud, og hvis man slår ud af den, tror det er fordi man ikke kan tåle det og ikke fordi huden bare bliver renset i dybten :-) Af creme bruger jeg mange forskellige + serum.

    Helene – Det har I :-) Jeg ved ikke lige hvor, men det er sket et par gange. Jeg smiler aldrig med tænderne. Det virker akavet for mig.

    Sophia – Ja! Tager det som et kompliment og tror det primært er pga. kæbepartiet :-)


  13. Jeg er FULDKOMMEN vild med dine sko…
    Hvis du har tid kan du tjekke min blog ud..
    ;)

    http://carolinecolfelt.blogspot.com/

    ;)

  14. Pernille Says:

    Okay, ja det kan du nok have ret i :) Min hud har nemlig tildens til at slå ud.
    Ville faktisk også høre om du kan anbefale Chanel som makeup produkt? Tænker på deres puddere, og kan du anbefale nogen?

    Mvh,
    Pernille

    • ginajaqueline Says:

      Ikke helt vildt, men deres makeup er udmærket – deres foundations er gode! pudder bruger jeg slet ikke.

  15. Christine Says:

    Virkelig lækkert outfit!

  16. Christina Says:

    Hey Gina, du ser pisse godt ud.

    – Hvor er din bh fra:)?

Skriv et svar

