Modeugen er skudt i gang –

2. februar 2011


Jeg er død smadret efter shows, så dette er hvad i får for i aften. Imorgen spiller jeg efter seks af slagsen på Jolene, læs mere på ibyen. Nu vil jeg spise Summerbird flødeboller som min kæreste er kommet med til mig, mmm, og sove.

13 Responses to “Modeugen er skudt i gang –”

  1. Nadia Says:

    det nederste billede er jo helt perfekt! wow

  2. Stine Says:

    Nu har jeg set EN person der kan bære denim på denim. Rigtig flot :)

  3. LISE Says:

    Damn en sexet streg på øjet – du har vel ikke en how-to guide?
    – og ja fede billeder, du er smuk som altid!

  4. S! Says:

    Jeg plejer ikke at kommentere, blot kigge – men de her billeder fortjener en kommentar, for HOLD NU OP hvor er du smuk.. Virkelig gude smukt ansigt du har dig Gina!!

  5. sara Says:

    Ved hvilke shows har du arbejdet? :-)

  6. ginajaqueline Says:

    TAK!!!
    Har ingen guide, det er bare lavet med en flydende eyeliner.
    Har ikke arbejdet ved nogle shows, og skal heller ikke, da jeg har et rigeligt stramt program og i forvejen ikke kan eller vil nå det hele. Hvilke shows jeg har set, og har lyst til at vise noget fra får i at se fra senere af :-)

  7. christine Says:

    hvor er du lækker her gina. du får virkelig vist hvor fedt denim og denim kan se ud! you go girl!

  8. marie stella Says:

    hvis du nogensinde overvejer at sælge de støvler – så er jeg meget interesseret! hold kæft hvor er du lækker

  9. Rikke Says:

    Det er helt absurd så fantastisk overdrevet smuk, du er.
    Sammensætningen med al den denim ser superfedt ud. Jeg ville personligt ikke turde bære det, men det gør DU, Gina, og det beviser jo blot hvor modig du er, at du tør gøre det vi andre knap nok tør tænke på. Du må virkelig være upåvirket af dine omgivelser, sagt i den mening, at du er bedøveligt ligeglad med, hvad andre synes om dig. Respekt, respekt og atter respekt!

    Dine øjenbryn er i øvrigt MEGET flotte – hvordan har du fået dem så kraftige?
    Kh.

  10. E Says:

    hold kæft hvor er du lækker!!

  11. Julie E. Says:

    WoW Det sidste billede er fantastisk..
    Dine læber ser så lækre og fyldige ud !
    Håret er perfekt stort !

    I just love it ! !

  12. Lasse Says:

    Det er vildt, så meget jeg lyster efter dig. Din stil er unik, det samme gælder dit udseende. Din udstråling er selvsikker, feminin og sexet, men alligevel mild. Du tør tydeligvis være dig selv, 100%, og det er en meget tiltrækkende kvalitet.

  13. ginajaqueline Says:

    Tak for helvede..!

    Rikke – jeg lader dem stå naturligt og børster dem op med brun mascara! :-)

Skriv et svar

