POP pressearrangement

29. januar 2011



Igår var jeg til et pisse hyggeligt PR. arrangement i POP butikken på Gråbrødre torv. Der var nogle helt vildt dejlige mennesker til stede, søde bloggere, og overflod af øl og sushi. Jeg synes det er pisse fedt, at de har valgt at lave en T-shirt med min bedste veninde Sidsel på! Ha ha, omend det rent faktisk ikke er Sidsel aftalte jeg med Kåve, at det er det fra nu af. Vil gerne have den på, og holde Sidsel i hånden. Ville virkelig heller ikke have noget imod at have denne grønne silke skjorte på – jeg elsker nuancen, og mixet af den matte og shiny silke giver et super eksklusivt look. I øvrigt har de genoptrykt min elskede twiggy t-shirt, til dem der stadig skulle være interesserede! Endda i tre versioner. Pæne Twiggy, cracked Twiggy og dobbelt cracked Twiggy!

9 Responses to “POP pressearrangement”

  1. marie Says:

    Jeg er så fascineret af dit udseende!

  2. Carolineh Says:

    Hvor ser du lækker ud! virkelig!
    xx
    anewsituation.blogspot.com

  3. Amanda Says:

    Wow, er helt vild med skjorten:-)!

  4. Hende Says:

    Super flot make up du har fyret på,

  5. Anna Humle Says:

    I modsætning til nogen af de andre synes jeg faktisk at du har lagt din blush super pænt, fordi det ikke ser fake ud men mere skulpturelt a la Vogue paris! =)


  6. Hey Gina …
    Jeg vil bare informere dig om at jeg har lavet et indlæg “om dig” på min blog..
    Hvis det ikke er okay, så lad mig vide og sletter det selvfølgelig igen…
    (det direkte link) http://justadaydream.wordpress.com/2011/01/31/blog-inspiration/

  7. ginajaqueline Says:

    Tusind tak! Vogue Paris var ellers noget af et kompliment, elsker(!) skulpturelle ting.
    Skjorten er også virkelig lækker.

    Josefine Mary – selvfølgelig er det i orden og tak for de søde ord!!

  8. Frida Says:

    Du minder mig om en fashionabel udgave af lille my fra mummitroldene! Elsker det :-)

  9. Lenette Says:

    hvor ser du bare pisse godt ud gina. intet mindre! du er så smuk :)

Skriv et svar

