Weekend igen – ufatteligt!

28. januar 2011


Min dag har været rigtig god – har været inde hos Lars, hjemme og lavet Tasmansk bøf til mig og mig selv og til noget pr. arrangement for engang skyld – klokken er syv om morgenen og jeg er lige kommet hjem fra privatfest med Christina og Nick! Mht. kommentarer til min blush – jeg er alle tiders, efter eget udsagn. Læg mærke til kanten, den er ret præcis – Det er dagslysets skyld, at den ser så overeksponeret ud. Jeg skal sove selvom jeg ikke er træt. Som i skal. Holder pigemiddag senere og har en del forberedelser jeg ska have kigget skævt til inden dagen er forbi.

22 Responses to “Weekend igen – ufatteligt!”

  1. Liva Christina Says:

    Din “nye” krop klæder dig. Tillykke med vægttabet. :)

  2. C Says:

    Hvor er dine sko fra? :-)

  3. marie Says:

    du er gude smuk

  4. m Says:

    du er for smuk til forkert lagt kinderødt…

  5. Elma Says:

    Du er smuk, men har desværre alt for meget blush på, så det kommer til at ligne en vejbane. Du har slet ikke brug for det!

  6. Kamille Says:

    Hej Gina,
    Hvilken mascara har du brugt til netop det her outfit?
    Og hvad har du ellers på øjnene?
    Forresten ligner du en million.

  7. Lotte Says:

    Jeg er forelsket i dine øjenbryn!
    God weekend.
    /L

  8. ginajaqueline Says:

    Tak for de søde kommentarer! Mine sko er irriterende nok fra Christian Louboutin og efterhånden en gammel affære.

    Forkert og forkert, Det er vel en smagssag!

    Jeg har et enkelt lag brun mascara fra max factor på et de øverste vipper
    Tak for kompliment mht. øjenbryn – jeg er personligt også fan. Egentlig sjovt, at vi mennesker, har en linje med hår midt i ansigtet.

  9. C Says:

    Øv! Har været på udkig efter nogle lignende, længe.. Har du set et sted hvor de har nogle der ligner lidt disse?

  10. C Says:

    gud hvor jeg dog bare elsker dine louboutins, gina!

    http://vosquestionsdart.blogspot.com/

  11. Chris Says:

    Du var så smuk igår <3 Tak for en fantastisk aften!!

  12. Gry Says:

    Du er virkelig smuk – elsker dine øjenbryn så meget :-)

    Kan det passe du har en bog der hedder “Vogue covers”, man kan lige ane den på de fleste billeder. Den kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om :-) på forhånd tak, knus glad læser :-)

  13. Mette Lykke Says:

    Virkelig flotte billeder Gina! Intet mindre end genialt.

  14. Karina Says:

    VIRKELIG INSPIRERENDE OUTFIT!

  15. St Says:

    Knold er virkelig godt til dig! Vild lækker makeup og krop!


  16. Du er så smuk og inspirerende..
    Tak for en fantastisk blog !


  17. FANTASISK outfit.. det klæder sig SÅ godt Gina :)
    Hvor er toppen fra ?

  18. Pernille Says:

    Hvad renser du dit ansigt med? :)

    Mvh,
    Pernille

  19. Astrid Pauline Schmidt Andersen Says:

    Hvis jeg må spørge, hvordan har du fået dit ar på siden af hovedet?
    KNUS, endnu er glad læser

  20. Jonas Says:

    Vil gerne snart se dig med hestehale :)

  21. ginajaqueline Says:

    Så mange gange tak for alle jeres komplimenter.

    Gry – det er en bog med de bedste Vogue forsider igennem tiden. Mener den er fra bog og idé! Den er super inspirerende og fantastisk.

    Josefine Mary – toppen er faktisk en buksedragt med korte ben og er vintage :-)

    Pernille – ansigst scrub og en ret skrap skintonic fra Clinique.

    Astrid – fik det da jeg var 1 år og faldt ned i en kæmpe vinflaske efter min barnedåb, derefter sprang det op da jeg løb ind i en dørkam – lille idiot :-)

    Jonas – nå nå ;o) det har jeg desværre stort set aldrig!

Skriv et svar

