Kultur mann man nicht kaufen*

27. januar 2011


Idag har jeg bla. holdt tøj-bytte-dag med Mikkeline og spist verdens bedste – I promise – cesar salad i hendes dejlige hus, med hendes dejlige familie. Cesar er jo ikke ligefrem den letteste fornøjelse i verden, men kunne ikke dy mig, da jeg vidste hvad der ventede mig! Det bliver en kort opdatering, da jeg skal op om 6 timer, og har en virkelig lang dag foran mig.

batik kjole: forver21, batik maxi-nederdel: Asos (lige købt), sko: Buffalo

15 Responses to “Kultur mann man nicht kaufen*”

  1. LISE Says:

    Det der – det er det smukkeste du har set ud (på bloggen) Elsker det!

  2. Christine Says:

    du er helt overjordisk!

    det er nogle af de bedste billeder af dig, jeg har set på bloggen!!
    du er så skide smuk.

  3. Chris Says:

    Woooow, fedeste outfit!! elsker det..!!!!

  4. ginajaqueline Says:

    TAK TAK OG TAK! Det var ret meget mig, men igen – det er selvfølgelig lidt mærkeligt at sige, når min stil går i alle retninger

  5. MILENA MARIA Says:

    Fantastiske billeder, jeg er vild med temaets farve, rigtig gammeldags ;)

  6. Amalien Says:

    Superflot kjole! Elsker detaljen med billedet i samme toner i baggrunden

    P.S. love them collarbones <3

  7. sofia Says:

    hvad bruger du til dine øjenbryn? er de farvede eller bruger du en blyant? det ser nice ud.

  8. julie Says:

    Jeg vil også have store flotte mørke øjenbryn!

  9. ginajaqueline Says:

    Også tak til jer andre!

    Mine øjenbryn børster jeg op med en mørkebrun mascara. Med lidt teknik bliver det rigtig pænt!

  10. Katja Says:

    jaaaaa, flotte <3

  11. maria Says:

    hvad nr. er din læbestift?

  12. Louise Torp Madsen Says:

    Du er smuk!

  13. Amalie Says:

    kan godt lide, at du gør det sejt og helt i orden at være lidt skør( For os der engang imellem føler skøre) Elsker din selvironi og din selvrespekt, og jeg synes det er fedt, at du for det meste gør og siger, hvad du har lyst til. Og selvom man ikke altid bryder sig om at læse det, du har at sige, tror jeg det er vigtigt at høre det alligevel.

  14. christiane Says:

    Åh Gina du er så smuk!

  15. Julier Says:

    skat!! jeg dør over billede 6!!!!!!!

Skriv et svar

