250111.

25. januar 2011


Egentlig har jeg ikke noget videreligere interessant at berette om, kun gode ting. Jeg har siden igår haft rengørings vanvid, det slår altid ned som et lyn fra en klar himmel, og gik denne gang så vidt, at jeg fik støvsuget og vasket gulv under min seng. Jeg har lavet fedtfattig humus og chili-humus og bygget en hemmelig hule med min kæreste. Idag tilbringer jeg først og fremmest med Sidsel, og skal lige om to i gang med, at lave noget kunst. Kan man egentlig godt tillade sig, at betegne noget man selv laver som kunst? Haha. Om ikke andet har idéen været undervejs, siden jeg kom hjem fra Paris. Håber nogenlunde, at få visionen formidlet.

8 Responses to “250111.”

  1. http Says:

    Skal du ikke se din lillebror lidt mere? ):

  2. Rie Says:

    Kan du give os opskriften på de to slags hummus?:-) Tak.

    • ginajaqueline Says:

      100g. kikærter i blød i 24 timer, kogt i en time, blendet med 2 tsk. spidskommen, 1 tsk. thain, 1 fed hvidløg, salt peber og vand til den har den konsistens du ønsker. halvdelen af portionen blendet med en frisk chili.

      Man kan vitterligt ikke smage, at den er fedtfattig!


  3. Du er så smuk..! Og dine øjenbryn er fantastiske :)

  4. SG Says:

    Selvfølgelig må man det, ellers gider andre da heller ikke gøre det. Man skal da tro på sig selv :) Jeg er sikker på det er pure art (;

  5. Laura Says:

    Er du egentlig stadig på Lookbook?

  6. prikprik Says:

    ..så det fedtfattige ved hummusen er at du skifter olien ud med vand? -jeg tror jeg “nøjes” med mindre hummus men den rigtige vare så.
    Og dog. Måske skulle jeg prøve vandhummusen af? hmm…

Skriv et svar

