I said weekend wars

23. januar 2011


Igår så jeg sådan her ud. Min kjole der kan skimtes er en yndling, og jeg kombinerede den igår med læderbukser. Jeg var på Vega med min kæreste, hvor Ludvig spillede. Idag betaler jeg prisen for tre dages intens druk, jeg kan intet, absolut intet.

8 Responses to “I said weekend wars”

  1. Lotte Says:

    Hvor ser du bare lækker ud – skide flotte skuldre på yndlingskjolen!
    /L

  2. dustysin Says:

    du ser vildt godt ud. andet billede er så fedt! :)

  3. Amanda Says:

    hvor er du helt utrolig smuk at se på! virkelig!


  4. hahahahaha!!!! HVORDAN 3 dage i træk!
    Jeg dør stille efter en nat – 2 dage i træk :D :D

  5. Frida Says:

    Tusind tak for svar på diverse andre stillede spørgsmål
    her er endnu et:
    du er så smuk – både dit ydre, men også din måde at skrive på, bærer præg af en særegen skønhed. Jeg så lige at forfatterskolen har ansøgningsfrist til marts – har du tænkt dig at søge?
    Jeg kan huske at du før har skrevet om forfatterambitioner…

  6. A Gun Says:

    Hi Gina,

    Du ser smadder lækker ud. – Hvilke hårprodukter gør du brug af??
    Jeg har selv hår lidt i din stil, dog med flere krøller – men søger lidt mere det der look med bløde store krøller ..

    / http://vacuumandcoffee.wordpress.com/

  7. sofiakloch Says:

    Hvor er du smuk! :-)
    Og fed blog!!
    – the-sofia.blogspot.com

  8. ginajaqueline Says:

    TAK!

    Frida – tror det ikke, ikke i år, måske næste, men ved heller ikke længere om jeg tror forfatterskolen er mit sted – har en idé om, at det mere er for folk der vil være den nye roman forfatter, men jeg ..vil være forfatter! :-)

    A gun – de store krøller er mine egne, har faktisk absolut ingen produkter i her, men mit yndlings produkt er faktisk den lyserøde leave in “straight” creme fra Loreal, og selvom mit hår ikke skal glattes. Og Redkens produkter!

Skriv et svar

