Love is mine……

20. januar 2011



Idag har jeg været inde hos Lars! Fannie har fået lavet en Johnny Cash tattovering, og Mikkeline er bare sød, 17år og stadig kikset. Fannie og jeg tog på Klaptræet og mødtes med Tara og Benyamin, og Tara og jeg tog hjem til mig og byttede lidt tøj og hyggede os. Nu ligger min kæreste og sover i min seng, men jeg er lige stået lidt op igen. Mit efter eget udsagn fantastiske sovehjerte svigter lidt i øjeblikket, jeg kan heller ikke engang sove længe.

Kjole: Acne. Maxi strik: Asos (lige købt) Sko: Genbrug. Læbestift: rustfarvet, Nouba

13 Responses to “Love is mine……”

  1. Joze Says:

    Deler du liige lidt af det der tyndhed ud til mig?

  2. Kir Says:

    Hvordan har du tabt dig så meget?
    Tænkte på om du ikke kunne lægge en form for plan ud, over hvor mange kalorier per dag du cirka er gået efter hver dag, i den periode du har tabt dig??
    Når jeg selv taber mig gør jeg det oftest med en lynkur, spiser minimalt og taber mig super hurtigt. Til gengæld tager jeg altid det hele på igen efter en uge, når jeg begynder at spise normalt. Hvad gør du?

  3. Linnea Says:

    Du minder om Natalia Vodianova. Lækkert!

  4. marie jedig Says:

    Hold kæft, hvor ser du bare godt ud!

  5. Mie Says:

    Jeg elsker din frisure!
    Hvordan har du det egentligt selv med den? Kan du sætte det op osv? Har selv laaaaangt kedeligt hår og efter de her billeder overvejer jeg kraftigt at klippe det kort.

  6. Laura Says:

    Jeg vil også meget gerne vide, hvor mange kalorier du indtager dagligt – hvis du vil dele det! Jeg indtager 1100 kcal dagligt og synes jeg taber mig i sneglefart, zzz-zzz…

  7. sofie Says:

    Jeg vil også gerne vide det med kalorierne. Plus hvad du drikker af alkohol? Der er jo vildt mange kalorier i øl, men hvad med klar sprut som vodka? Er det bedre?
    :)

  8. Katrine Says:

    Hej Gina!
    jeg er vild med din maxi strik!
    – kan du sende mig et link, kan nemlig ikke finde den på asos? :-)

  9. ida Says:

    jeg er også interesseret i link til maxi strik :) :)

  10. ginajaqueline Says:

    Joze – alt hvad du vil, “PS JEG SAVNER DIG”

    Linnea – Tak. Uden makeup, ja. Hold op, der er mange jeg ligner/minder om for tiden efter jeres udsagn synes jeg. Det’ sjovt.

    Katrine og Ida – kig under udsalg, den var sat ned fra 420 til 130. Vælg kategorien “knit”, så burde det være let nok, har ikke gemt et link, og har ikke lige tid til at kigge sortimentet igennem, men hvis i er heldige er den stadig! :-)

  11. Anne Says:

    Fin og enkel kjole. Hvad hedder modellen?

  12. ginajaqueline Says:

    Mie – Tak. Jeg elsker mit hår. Synes det er reeet Alexa!

    Anne – den er gammel. Aner det ikke :-)

Skriv et svar

