I am what I am. Are you what you are, or what?

19. januar 2011


Her til aften så det sådan her ud – Alecsander var her og jeg serverede ovnbagt krydret broccoli, jordskok, peberfrugt og rødløg drysset med fedtfattig feta, verdens bedste vindruer (dem fra fakta og aldi) og persille.

På mig har jeg min nye bluse, som min mormor har lavet, og som vidst blev solgt i Nag på et tidspunkt (ellers var det nogle der mindede om den) jeg ELSKER snittet på ryggen helt vildt. Bh fra Sonia Rykiel, lædernederdel fra et læderhus som har været et af mine mest nyttige køb nogensinde, ironisk nok når man tænker på, at det er en lårkort lædernederdel. Sko købt på Ebay. Bordeaux velour gemacher fra forever 21 og bordeaux læbestift fra MAC jeg fik idag – har vundet den i nr. 2 ud af 2 blogkonkurrencer jeg hidtil har deltaget i – lidt sejt, måske!

11 Responses to “I am what I am. Are you what you are, or what?”

  1. Caroline Says:

    Hej Gina !
    har fulgt din blog i et stykke tid nu og jeg må sige du er skøn at se på med alle dine fede outfits!, og det er en fantastisk blog du har!
    – Dine sko du har købt på E-bay, er det nogen man stadig kan få? de er nemlig mega fede!

    hilsen Caroline

  2. LISE Says:

    Hvad hedder MAC læbestiften? leder nemlig efter en ny mørk, min er død…
    – og lækre billeder!

  3. tille87 Says:

    Hey Gina :)
    Fedt at se at du har modtaget læbestiften og den er så flot til dig! Håber du bliver glad for den.. Jeg afholder snart en makeup-give away igen!

    Og til Lise, læbestiften hedder “Cyber”


  4. Smuk som altid :-)
    Vil bare skrive at jeg holder af din blog

    /Rikke Modekolibrien.dk

  5. anna Says:

    er han din kæreste? :-)

  6. Sarah Says:

    Hej Gina

    Lige i det her indlæg, virker det mine ord nok lidt malplaceret. Du ser ud til at have det godt.
    Dit forum er jo et åbent sted, og jeg er en fast læser af din blog. Du har før omtalt dine spiseforstyrrelser åbentlyst og lige nu, har jeg et behov for, at krænge mit hjerte ud.

    Min lillesøster døde for to en halv uge siden af anoreksi. Hun nåede lige hjem til jul, bleg og usikker. Pisse syg. Væmmedes ved at vi andre spiste juleand, og efterlod mig med en fornemmelse af afsky. Hun har kæmpet med sygdommen, i 6 år og var fuldstændig uimodtagelig for hjælp. Min mor er i den dybeste sorg og jeg er bekymret. Virkelig bekymret. Selv føler jeg mig utilstrækkelig. Jeg prøvede virkelig at hjælpe og de sidste mange år, har mit liv omhandlet min søsters sygdom og tærede på de sidste reservekræfter. Lige fra jeg droppede ud af universitet, mens jeg skrev min bachelor i kultur og æstetik,- til mine forældres skilsmisse og alt det har krævet.Det har været så ubeskriveligt hårdt. Og jeg er gal. Gal over hendes udvej, gal over en splittet familie, gal over at se hende ødelægge sig selv i den kaliber og gal over at hun fylder så meget.
    Jeg er sku også ung, jeg er her også og gør krav på en nogenlunde lykke.
    På en måde er jeg lettet over hendes død, hvor er det forfærdeligt at skrive. Men jeg føler vel et eller andet sted, at når hun ikke lever, så skal jeg sku!

    Har egentlig ikke nogen forventning om at opnå noget ved at skrive det her. Jeg har dog ofte uforstående, set dit skrevne ord og tænkt på min søster i sammenligning.

    Det var heller ikke intentionen, at komme med et super sørgeligt indlæg. Jeg føler bare så mange ting lige nu.

    Jeg håber indeligt at du passer på dig selv og formår at leve dit liv på et højere plan.

    Kærligst Sarah

  7. Bella Says:

    Wow Sarah, virkeligt rørende indlæg!
    Beundrer virkelig at du skriver så noget og har den instilling til livet efter noget så tragisk. Håber virkelig det bedste for dig og din familie på trods af at jeg ikke kender jer og godt ved ord ikke betyder meget lige nu. Du lyder heldigvis stærk :)

    Synes egentlig Ginas blog er et passende sted at poste sådan et indlæg.
    Undskyld at jeg blander mig Gina, elsker din blog, og ved udemærket godt at du ikke prøver at promovere anoreksi, men tror alligevel der er en del med spiseforstyrrelser, der følger med herinde…

  8. M Says:

    Hvor er det nogle fine stemning billeder.

  9. ginajaqueline Says:

    Caroline – mange tak! Nej, desværre, jeg har ikke gemt linket.

    Tille 87 – tak for svar, og tak for sminke ;)

    Modekolibrien tak+tak!

    anna – nej, alecsander er min ekskæreste, hihi

    Sarah – Din frustation og sorg vælter vitterligt ind over computeren og lige i hovedet på mig.
    Det gør mig virkelig ondt, at din søster er død. Ord er lidt overflødige lige nu, men jeg har stor forståelse og respekt for at du lige måtte krænge dig ud. Jeg håber det hjalp lidt.
    Jeg passer på mig selv, for jeg kender selv for mange der har tabt kampen om livet. Og prøver så vidt muligt, at leve mit liv normalt.
    Tak for at dele dette med os. Det var melankolsk men ægte og meget smukt.

    Bella – god kommentar, fuldkommen enig.

    M – tak!! :)


  10. 2 ud af 2 konkurrencer vundet. det er sgu heldigt haha.
    elsker skoene btw :)

Skriv et svar

