Udsalg hos Nelly.com

18. januar 2011


Hvid blazer 109kr., nude blazer 179kr., sort/grå wang-ish kjole 129kr., sort blazer med vandrete lynlyse 370kr., sko 100kr., “læder” jakker 250kr., nude draperet cardigan 40kr., hvid kjole 129kr.

Tror altså jeg køber de sko senere, hører lige Alecsander når han kommer, om det er uberettiget at jeg har kigget lidt på dem i et stykke tid.

3 Responses to “Udsalg hos Nelly.com”

  1. Lou Says:

    Oh no Gina.. Min pengepung bliver rippet. Alle de der mellempris online stores er svære at modstå, når det så pludseligt bliver så billigt..

  2. Maria. Says:

    Jeg anbefaler IKKE at købe den nude blazer til 179 kr, havde selv bestilt den og den var PINK da jeg fik den og man blev helt elektrisk af den

  3. ginajaqueline Says:

    Lou – tell me about it! ;-)

    Maria – ej det lyder virkelig ulækkert. Jeg hader lyserød.

Skriv et svar

