God morgen

18. januar 2011


Jeg starter langt de fleste morgener med kaffe, vand med mynte lime og is, en Gerimax vitaminpille og en smothie.
Denne er faktisk ikke rigtig en smothie, men nærmere bestemt en mango lassi som jeg laver af 70g. frisk mango, 100g. cheasy vanilje, 10 dråber perfect sød og 7 isterninger. Pisse lækkert! (og under 90kcal…)

7 Responses to “God morgen”

  1. Benedikte Says:

    lækkert! spiser du slet ikke noget? :)

  2. Anne-Sofie Says:

    mh, ser lækkert ud :-) smoothies er også lige mig.
    / Anne-Sofie

  3. C Says:

    Lyder lækkert, den vil jeg prøve! Jeg har faktisk (også) et spørgsmål ang. dit vægttab – du siger at du altid tæller dine kcal. men hvor mange kcal. indtager du ca. om dagen? Håber at du har lyst til at svare :-)


  4. Det der vand med mynte lime og is er det fordi du bare kan li det?
    eller fordi hvorfor?? haha!

    Du er så delikat med din madlavning, ville bare lige vide om der er en specifik grund til den vand med mynte :D

  5. ginajaqueline Says:

    Benedikte – smothie! :-)

    vikatthehappyloser – det er kun fordi, at jeg elsker mynthe og lime meget højt! :-)


  6. Nårh, okey!! Så ved jeg det!
    Tror også jeg prøver det med mynte ting :)

    Thanx for the inspiration :)

Skriv et svar

