Portræt af mig på tvnyheder.dk….


Gud, hvor er det sjovt, at se sig selv på denne her måde. Her er resultatet af sidste uges optagelser.


Og lad mig lige tilføje, at jeg jo ikke ligefrem har noget hash eller stof-misbrug længere, og at det ikke er en decideret hemmelighed hvor jeg får mine penge fra, intet hokus-pokus. Jeg har nævnt det en del gange før i kommentarfeltet, men opsummering lyder på følgende – jeg er bla. sygemeldt pga. mange år med spiseforstyrrelser. Men kunne aldrig drømme om at komme med en årsopgørelse eller gå i detaljer. Hvilke mænd jeg dater er vidst heller ikke så aktuelt længere, for nu ringer min kæreste på døren, og jeg burde nok åbne.

Forfatter ginajaqueline

Jeg hedder Gina Jaqueline, er ultimativ københavner, 20 og udpræget æstetiker. Jeg beskæftiger mig med mode, lyrik og fotografering og lægger stor vægt på karisma hos folk. Jeg læser for mange bøger og lytter til Doors, Stones, The who, Pink floyd, Cash, Velvet underground, The xx, Kenneth bager, DAD, Anne linnet, cat power, Bowie, Jimi hendrix, Iggy Pop, Nirvana, Patti Smith og Empire of the sun. Jeg har 1000 ansigter, og 1000 sæt tøj. Kamælon aspektet er SÅ interessant. Jeg går tit ud. Og jeg holdet tit hof. Jeg befinder mig i et efter eget udsagn godt miljø. Taler tit om mig selv. Taler tit om andre sågar. Taler tit om tingene som de er.

38 kommentarer til “Portræt af mig på tvnyheder.dk….”

  1. Ej en flot stemme du har!! :)
    Elsker at du deler dine tanker med os, men selvom du gør det føler jeg ikke jeg kender dig fuldt ud.
    Fortsæt med at være dig !

  2. Fantastisk arbejde de har lavet der.
    – Og de kunne jo ikke lave det så godt hvis de ikke havde en så inspirerende person at interviewe, som dig. Super fedt at få lidt tanker og meninger omkring blogging fra din side. Du er sgu for sej :)

  3. Rigtig fint portræt. Ærligt, personligt og uden tabuer – præcis som dig. Og det er det jeg elsker ved dig.
    Kæmpe respekt for din måde at køre bloggen på, for at turde, for at være DIG med alt hvad det indebærer. Jeg håber du fortsætter mange år frem :)

    Hilsen Rikke

  4. du er fanme en inspirerende pige. bliv ved med at køre din egen stil, vær dig selv. virkelig. er vild med det hele.

  5. Hvor er det overvældende med alle de (udelukkende) positive kommentarer.
    Jeg synes virkelig også det er et godt stykke arbejde Rikke og Isabella har lavet, og af hjertet tak for alle de søde ord..! :-)

    KH Gina

  6. Det er så sjovt når man ser optagelser med folk. Folk man har fulgt og specielt ved dig, føler man ved rigtig meget om.
    På en eller anden måde har man vel en forestilling om hvordan du er i virkeligheden. – Men helt sikkert en god oplevelse at få noget i form af video :)

    Virkelig gode optagelser og god vinkling. :)

  7. Nu har jeg set den.. Hvor er det altså skægt at se dig i “virkeligheden”/på video.. mange af mine forestillinger om dig holdt ikke helt stik.. :) altså på den positive måde.. du er virkelig sød og jordnær..

    I øvrigt; har du ikke nogle billeder fra i torsdags, hvor du var på Faust? :-)

  8. Gina, Gina, Gina… Jeg er mundlam ligenu. Hold da kæft hvor skal du have respekt for det du gør! Virkelig, Gina.

    Den måde du formidler så store emner og tabuer på, er jo en videnskab i sig selv – men du gør det bare så godt, og giver en lille daglig læser som mig, ting at tænke på, som jeg aldrig selv havde troet! Wow.

    Jeg er helt overvældet af den video, og bare….ja, jeg synes det er fantastisk!

    Smukt og ægte!

  9. Din stemme var helt vildt overraskende, men må sige at du fremstår virkelig sympatisk. Det er fedt at se, at du er helt nede på jorden.

  10. Det er sjovt med de forestillinger man gør sig om folk – jeg kender det godt! Men jeg er da glad for at i er positivt overraskede eller hvad man siger :-)
    Noget andet jeg måske skulle knytte til dette: Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke skulle være nede på jorden. Jeg er jo ikke kendt eller lign. og for mig er det en rigtig vigtig ting at hvile i sig selv, og jeg ønsker det langt mere end de fleste andre ting, og bliver nok aldrig færdig på min rejse.

    Alecsander – næh! jeg gider ikke skype med dig, men du må gerne få noget lækkert mad om en times tid ;-)
    Sabine – jeg er meget glad for din kommentar!
    – OG ALLE JER ANDRES. Endnu engang tak!

  11. Lille Gina, ja det kan jeg vidst ikke sige mere..
    Super fedt at se det interview med dig, du er virkelig vokset de sidste par år – en kvinde må man jo sige du er blevet :)
    Det var nærmest en oplevelse at se dig, høre din(meget forandret, på den gode måde) stemme og de fornuftige ord du brugte. Jeg fik helt lyst til at blive drevet med ind i dit utrolige univers!
    Ja, hvad skal man ellers sige end BRAVO!
    Jeg kan se på det hele at du har fundet dig selv, hvor er det fantastisk..
    Livet lever ikke i dig – DU lever i livet, nutiden og fremtiden.
    Glem aldrig hvem du er, hvad du tror på og hvor du kommer fra – forbliv den du er :)
    Jeg ser dig stadig for mig nogengange som den lille søde, sexede, lidt generte, livsglade 14-15årige “make-up artist” Gina som var frisk på fis, fest & farver – Gode minder!
    Håber livet er god ved dig og for guds skyld, forsvind nu ikke helt som jeg har sagt før.. ;)

    Kys.

  12. Jeg tror aldrig jeg har kommenteret på din blog før – jeg har dog fuldt med i timevis og nu bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere. Gina, du er så pissesej. Du er så sød og du er så smuk. Din stemme kommer virkelig bag på mig, jeg havde slet ikke forestillet mig at den ville lyde sådan – du har en virkeligt nice stemme, hihi. Thumps up for alt det du gør :-) Og det vigtigste af alt: sej video! Kærlig hilsen Sille

Skriv en kommentar