Update

13. januar 2011



De sidste 3 dage har jeg gået i sort. Mange mixede tekstiler, som jeg synes giver et mere eksklusivt sort look. Enten med Buffalou tower eller mine elskede, firkantede krokodilleskinds dansesko.

Mandag tilbragte meget af min dag på hovedbiblioteket(<3)
Mikkeline og jeg havde en middags – og verdenssituations aftale og jeg serverede den sundeste lasagne i verden og smothies.

Tirsdag spiste jeg også middag her med Ludvig og Sidsel og vi fik wokmad med 2 slags ris og for meget rødvin. Jeg tog ud på Nørrebro som jeg altid gør for tiden.

Onsdag var jeg på biblioteket, besøgte en del venner og om aftenen hos min familie og spise meget god mad og drikke vin med Joey.

Idag, torsdag har jeg været på arbejde fra morgen til aften til Day showet i tivoli, hvor jeg blandt andet har været påklæder. Jeg er smadret, men var sammen med ca. 10 af mine venner hele dagen, så har hygget mig – så i aften skal jeg til min veninde Twiggy's åbningsfest på hendes nye torsdag klub på Faust! Jeg opfordrer alle til at komme, velkomstdrinks og 25kroners drinks/øl hele aftenen! Venter på Joey og drikker et glas vin…

15 Responses to “Update”

  1. Helle Says:

    Årgh, der skulle jeg måske også tage hen med mine egne store goth lignende sko:) hiih.. fristende. I øvrigt: du ser viiildt sej ud med Buffalo skoene!

  2. Line Søgaard Mortensen Says:

    wow, gina, dit vægttab er meget tydeligt. imponerende hvilke resultater du har formået at få på så kort tid!

  3. Sine Munch Says:

    Giv mig, giv mig sorte Buffalo Towers!

  4. Ida Says:

    Tror du måske du kan skrive opskriften på lasagnen? :)


  5. Duuu er her og med på min blogroll
    henriettewybrandtblogspot.com

  6. a Says:

    hvor arbejder du?

  7. Bruno Says:

    Beautiful outfit!!! I loved these shoes btw

    http://mdrzbook.blogspot.com

  8. Frida Says:

    Kære Gina

    Du er sikkert træt af evindelige spørgsmål om vægt mad etc. men jeg tænkte – du har selv gjort det klart at du har (haft?) nogle problemer med selvopfattelse og spisning. Altså at du er / har været egentlig spiseforstyrret, jeg tænkte på og vil gerne vide (fordi jeg selv kæmper med noget i øjeblikket) i hvor høj grad du har fortalt din mor / familie om dine kampe og problemer. Hvis du har, hvor meget har dine omgivelser så været involveret i processen og behandling og generel forståelse og snak. Er det til at have med at gøre?

    mange tanker herfra <3

  9. I Says:

    Looking lovely as always :)
    God fredag!
    I

  10. Sabine Says:

    Fuck du har tabt dig! det pænt :-)

  11. Carolineh Says:

    Du bor så fedt, er så lækker og de sko…… I WANT THEM!
    xx
    anewsituation.blogspot.com

  12. Sille Says:

    Hvornår får vi dine julegaver at se?

  13. ginajaqueline Says:

    Elsker skoene – godt nogle andre end mig også kan lide dem :-D

    Tak mht. mit vægttab, tror lige jeg samler trådende i et indlæg.

    Ida – Ja. Skal nok lige skrive mig det bag øret.

    Sille – forhåbentlig snart, kamera situation = meget irriterende.

    Og tak for alt det andet søde jeg lige får smidt i hovedet!

  14. Frida Says:

    Det lyder godt med et opsummerende indlæg! Dejligt at du er lydhør. Og i øvrigt er der også meget kærlighed til dine sko herfra!

  15. Emma Says:

    For pokker – du er cool.
    Til forskel fra hvad nogen måtte mene (jf. dit nye DR indlæg) så er jeg fascineret af din fremtoning og stil.
    Du er en kæmpe inspirationskilde, ingen tvivl derom.
    Og nåhr ja, så er du simpelthen smuk, også i disse fine sko!

Skriv et svar

