oh no – OH YES

10. januar 2011



Se nu lige her. Det er er voldsomt. Voldsomt nice! Har bytte-lånt disse Buffalo tower med Tara, og jeg kan ikke vente med at få dem på..!

.. Jeg lovede jo, at I ville få billeder af mine julegaver idag, men min blitz stod af for 117. gang, lige inden jeg skulle til at tage billeder af en sindssygt lækker lasagne med aubergine-plader, jeg lavede til Mikkeline og jeg. Derudover har jeg et digital kamera, som virkelig er ret udueligt, men hvor er opladeren? Nu kan jeg så igen kun tage billeder i dagslys. Meget irriterende, har været ret irriteret over det hele aftenen. Mig og elektronik, don’t even get me started…!

13 Responses to “oh no – OH YES”

  1. Julie Says:

    Hvor er disse lækre Buffalo sko købt henne? De er sååååå fede …
    Er de tilgængelige i Danmark? :)

  2. Nina Says:

    Det her har jeg glædet mig til i årevis!

  3. ginajaqueline Says:

    Julie – Elsker dem. De er ikke sådan lige til at få fat i, det er jo et par 10 år gamle sko. Tara har købt dem på et loppemarked, mit umiddelbart bedste bud må være ebay :-)

    Nina – ;-)

  4. AK Says:

    De er gyselige, men hver sin smag og så er de vel praktiske med alt det sne, gætter jeg på ;) Ville dog bare sige til JULIE, at man kan købe dem i Jette Riis i Field’s i hvert fald, dog ikke lige så høje som disse mener jeg, men det er stadig buffalos.

  5. Frederikke G Says:

    SÅ F*CING LÆKRE.
    Kan på ingen mulig måde vente med at se dem på. Hænderne op for buffalo.

  6. mia Says:

    har aldrig set grimmere sko. forbyd seriøst lige dig selv at tage dem på

  7. Laura Says:

    JAAAA!! Jeg har været på desperat jagt efter disse sko i et halvt år.


  8. Det var godt nok de grimmeste sko, jeg længe har set!
    Jeg troede kun det Jim Lyngvild, der kunne finde på at gå i sådan et par ankelbrækkere!

    Sorry, jeg fik bare lidt bræk op i munden!

  9. Ida Says:

    Haha, vildt.

    Men Gina, I’m “begging” you – vil du ikke nok dele din blog ud på lidt flere sider? Det tager simpelthen så lang tid for mig at loade bloggen og det er lettere umuligt at scrolle hurtigt ned over siden, plus den sætter alt andet browsing ud af styr. Normalt har jeg ikke en langsom forbindelse eller computer, men den har åbenbart lidt svært ved at kapere alle de labre indlæg på én gang :-)


  10. Hahahaha de minder mig om folkeskolen og klubben. Uha hvor har jeg forstuvet mange fødder i sådan nogle :)

  11. Sofie Says:

    gina! cest moi!!!!!!! altså mikkes sofie….. jeg sir bare FUCK U. FUCK U HARD AND LONG TIME. de der sko, ikk? okay jeg ligger mig bare til at dø

  12. Sofie Says:

    på den gode måde selvfølgelig, hihi

  13. ginajaqueline Says:

    ELSKER DEM!
    De minder også mig om “klubben” (Vesterbro ungdomsgård) haha.. er dog heldigvis aldrig væltet i et par Buffalo eller andre platau

    Ida – har taget dit ønske i betragtning, da det er noget jeg har hørt mange gange før.
    Er det bedre nu, med 30 fremfor 75 indlæg pr. side?

Skriv et svar

