Dagens outfit.

7. januar 2011



..Som bliver skiftet ud med noget mere kreativt senere, da jeg har en date med min kæreste. På tapetet er god mad og vin og noget poesi tam-tam med Claus Høxbroe, som er en af hans venner! Glæder mig, og håber også I får en god fredag!
Jeg er i øvrigt ikke blevet skudt i armen, halv-kikset at glemme at fjerne tape på dagens ellers, jeg har bare været til lægen for et rutinetjek på mit stofskifte, og undersøgt om der var nogen mirakelkur på min stadig meget irriterende sygdom der ligger og bobler. Det var der såmænd ikke, min bronkitis er kronisk og jeg fik bare at vide, at jeg skulle stoppe med at ryge. Nå – ja jaaa da!

:-):-):-)

17 Responses to “Dagens outfit.”

  1. I Says:

    Hehe, lægens standardsvar til alt fra hoste og halsbetændelse til bronkitis og astma ;)
    God fredag til dig, også :)

  2. Lise Says:

    DAMN! Du har en misundelsesværdig laber krop

  3. tille87 Says:

    Lækkert og totalt enkelt outfit – er vild med det hele! :)

  4. Marianne Aagaard Says:

    Rigtig fin jakke! Hvor er den fra?


  5. frakken er to die for! :)

  6. Jonas Says:

    Frakken klæder dig. Kan du bedst lide London eller Paris?

  7. anna Says:

    kan vi se din kæreste?
    fed trøje!!

  8. Frida Says:

    Hej Gina
    Jeg håber ikke du fornærmes over min interesse i dine personlige forhold, som vel egentlig ikke har nogen videre berettigelse. Men jeg synes du er virkelig smuk og det er tydeligt at du har tabt dig og det klæder dig enormt godt – jeg har selv været forholdsvis tynd men har nu taget på(!!!!!!!!!!) og er helt nede i et håbløst mørke hvor jeg ikke føler jeg nogensinde genvinder mit gamle jeg. Og her så endelig det intimiderende spørgsmpl: hvor meget vejede du da du var tungest?
    Jeg forstår hvis du bliver vred over min “snagen” og ikke har lyst til at svare, ikke desto mindre spørger jeg for at måske genvinde noget motivation.
    at tabe ti kilo – er det realistisk? på en sund måde selvfølgelig.
    mange tanker i din retning!

  9. marie Says:

    du har fandeme en lækker krop!

  10. Frida Says:

    and just one more thing: Hvor meget motion var involveret i vægttabet, og hvor meget motion dyrker du i øvrigt til hverdag?

    • Anne-Sofie Says:

      Hej Frida.
      Nu skal jeg selvfølgelig ikke svare på Ginas vegne.. Men jeg har selv været igennem et forholdsvist stort vægttab i 2010 – har tabt mig ca. 11-12 kg ca. på det seneste år. Dermed er det altså ikke nogen lynkur, jeg har været igennem, men af erfaring har jeg lært, at hvis man bare lader det tage den tid, det tager, så holder det også længere bagefter.
      Det, jeg har gjort er, at jeg har gået til spinning nogle gange om ugen (i perioder kun 1 gang, i andre op til 3 gange), og derudover har løbet nogle ture (ikke for lang en distance til at starte med, for hvis det er for stor en overvinding hver gang, bliver det sværere at få nosset sig sammen til at komme ud). Derudover er det selvfølgelig vigtigt at spise sundt :)

      Håber det kan inspirere en lille smule,
      mvh Anne-Sofie

  11. ginajaqueline Says:

    Frakken købte jeg i starten af 2007 i Zara, den var ret “vild” dengang, men nu er den ret plain. Det er sjovt, at være så fashion-forward (sagt med et glimt i øjet, som sædvanlig)

    Jeg kan bedst lide udvalgte områder af London, og det engelske folkefærd, men elsker stort set hele Paris – det er meget svært, da jeg elsker begge byer. De giver mig to forskellige ting!

    Jeg har linket til et billede af min kæreste :-)

    Tusind, tusind tak for jeres vægt/krops kommentarer. Det kan være lidt svært at se, selvom det handler om mange kilo, når man ser sig selv hver dag, og ens vægt i forvejen svinger meget. Jeg ved godt at jeg før har sagt, at jeg ikke har bedt om nogens second opinion på min vægt, men jeg er glad for at det kan ses, og jeg er glad for, at I synes det er pænt.

    Jeg vejede d. 12. Oktober 59,5kg. (højeste nogensinde, ja) Og vejer nu 48,3 hvilket vil sige et vægttab på lidt over 11kg.

    Selvfølgelig er et vægttab på 10kg. realistisk, men det tager tid, og som Anne-Sofie fra spejlvendt også siger, er de kg. der tager længst tid, at komme af med, også dem der hyppigst holder sig væk. Det er ingen kur jeg har været på, jeg er bare begyndt at blive striks med mine kalorier igen, tæller alt. Hver dag er vigtig, også når du har tabt det du vil tabe, det er nok mit bedste råd.

    Mht. motion – jeg sjipper kun. meget. har altid sjippet, jeg elsker det.
    Dog har jeg intet(!) lavet i denne omgang, de der jo har været sne, men ligeså snart sneen er smeltet kan i finde mig i min gård mindst en time, de fleste dage om ugen. Haha, lidt retarderet måske, men ikke desto mindre helt fantastisk. Også fordi man forbrænder helt optil 1000 kalorier i timen, og lige så meget som at gå op af trapper.

  12. Sisse-Sofie Says:

    hej Gina.
    Du skal til noget Høxbro arrangement siger du, er det poetry preview eller andre af de arrangementer hvor han engagerer andre, eller er det noget han selv skal læse op til?
    Jeg spørger fordi jeg har mødt Claus Høxbroe i flere forskellige sammenhænge på poesiscenen, og egentlig gerne vil have en samtale om, ikke hans person, men hans karakter – hans plads i litteraturmiljøet og hans egen poesi. Hvad synes du om ham?

    og så siger du at du sjipper, laver du ropeskipping? for det er jo en af de svedigste sportsgrene der findes. Jeg har set min lillesøsters Jump In film med stor begejstring fordi det er så svedigt!

    Sisse-Sofie

  13. S Says:

    Wow, din krop er magnificent! Hvor er du smuk, Gina!

    Jeg ville egentlig bare spørger om det var 12 oktober i år? For et vægttab på 11 kg. på under tre måneder er godt nok flot! Gid jeg havde den styrke og motivation. På den anden side giver det dog også en smule håb, at det er bevist at det kan lade dig gøre.

    Jeg har også altid elsket at sjippe. Kunne være man skulle følge dit eksempel og begynde at gøre det et par gange om ugen. Det lyder som motion der samtidig også er en smule sjovt.

    Nå, men endnu en gang: Godt gået, Gina! Du ser fantastisk ud! :-) :-)

  14. ginajaqueline Says:

    Sisse-sofie pr mail.

    S – Ja, eller oktober sidste år er det jo så. Tusind tak, og ja sjipping er det cooleste ;-)

  15. Anna Says:

    Hej Gina

    Jeg hopper lige med på snakken om vægt/krop, selvom emnet snart er talt om til døde ;) Jeg synes du ser helt fantastisk ud! Du er super inspirerende for mig, da vi er samme højre (mener også du er 163 cm?) og jeg svinger også i vægt.. dog ikke 10 kg, snarere 5.. Det højeste jeg har vejet var 56 kg, men følte virkelig at man kunne se det og følte mig utilpas i ALT mit tøj.. Når jeg har det bedst vejer jeg 49 kg, men det er meget svært for mig at holde! “normalt” vejer jeg ca 51 kg og der spiser jeg sundt men drikker og får slik som jeg har lyst.. mit spørgsmål, omend det krævede en lang forklaring inden, er hvordan du holder din krop så trimmet som den er nu? Jeg kan godt spise ekstremt sundt og undgå sukker en periode, komme ned på de 49 og holde det et par uger.. men de sidste 2 kg kommer bare ALTID snigende! :(

    P.s jeg ved godt dette ikke er en sundhedsblog, men du plejer at svare meget ærligt, velovervejet og med respekt for de læsere der spørger, så jeg håber det er ok det er off mode topic :)

Skriv et svar

