Januar-udsalg hjernevasker mig.

6. januar 2011


Jeg tjekkede lige hele udsalget ud på my-wardrobe.com og er meget fristet af de her ting, som jeg har kigget langt efter gennem sæsonen. Bliver jo næsten nødt til at købe dén ring på sekundet? Noget nær mit drømmebælte er pisse billigt og det er nok meget godt at Acne-skoene, både i sort og grå kun er tilbage i 39, 40, 41, for…

UGG australia lamulds taske med læderkvaste 2520kr., Kite and butterfly frynse cardigan 1680kr., Juicy Couture lamulds cowboyjakke 1575kr., Alexander McQueen bælte 850kr., Acne sko 2320kr., Acne jeans 840kr., Erin Wasson ring 160kr.

One Response to “Januar-udsalg hjernevasker mig.”


  1. vidste ikke at UGG også lavede tasker, men den ser super lækker ud. :)

Skriv et svar

