EAT

5. januar 2011


En af mine livretter, jeg selv har fundet på – 3 krydrede kyllingeinderfileter ½ rødrøg bagt i ovnen. Med lidt under 1dl. sorte ris fra princip, fedtfattig caperetsauce, en rød peber og ½ pakke sukkerærter (begge dele dampet)

Genial tømmermændsmad! Kyllingburger med 3 ovnstegte krydrede inderfileter, tomat, agurk, rucola, oliven i skiver, en tynd skive mellemlagret slankeost 6%. Bollen smurt med minimum karrydressing. Fidusen er at bruge de små, billige burgerboller der indeholder færre end 143kcal’er pr. styk, serveres med cola light.

Ikke over 300kcal’er!

Sejfilet med fiskekrydderi, salt, limepeber, timian, chili. Lidt kogt baby kartoffel, cremet broccoli salat med fintsnittet rød peber, cheasy 0,1% revet hvidløg, persille, chili, estragon, salt, peber.

19 Responses to “EAT”


  1. Thankfully, there is google, it came up with your site

  2. Rie Says:

    Mums det ser godt ud. Rart med lidt gode ideer. Jeg er selv igang med at tabe mig:) I øvrigt super flot med dit vægttab!

  3. Camilla Says:

    Uhm det ser virkelig lækkert ud Gina! Og så vil jeg også lige tilføje at jeg er stor fan af din blog og har fulgt den rigtig længe.

    KH Camilla

    cam-stardust.blogspot.com

  4. Christina Says:

    Hvor ser det bare lækkert ud. Hvilke burgerboller er det, du bruger?

  5. Katrine Says:

    Ej, hvor ser det dog bare lækkert ud!
    Tror sgu, at jeg vil lave tømmermændsburger
    til mig og min veninde på lørdag, hæhæ.
    Btw. så er din blog utrolig(!) inspirerende!!!!

  6. Bruno Says:

    That looks absolutely delicious, you should be a great cooky!

    http://mdrzbook.blogspot.com

  7. lulu Says:

    hej gina, så fine indlæg på det sidste. jeg har lige to spørgsmål: hvor høj er du? hvordan har du tabt dig så meget? atkins, crash, kalorie-tælleri / gylden mellemvej? UNDSKYLD, jeg respekterer fuldt ud hvis du ikke har lyst til at svare (det hele skal jo ikke handle om VÆGT, for fanden) – men jeg ville blive glad for svar – hvis du kan overskue det. HIGH FIVE / HIGH ON LIFE – godt (nyt)år

  8. lulu Says:

    hey, er lidt i tvivl om mit comment blev sendt afsted? GJORDE DET, GJORDE DET?

  9. mia Says:

    det ser utrolig lækkert ud. hvordan laver du den fedtfattige caperetsauce?

  10. Stine M. Says:

    Du burde blive kok! – Eller skrive en kogebog :-)

  11. Anne Says:

    lækkert! din kæreste er fandme en heldig mand!

  12. ginajaqueline Says:

    Christina – de mindste, billigste, fra fakta! :-)

    Katrine – Kan klart anbefales.

    Mia – knorr’s først pisket op i lidt vand og så pisket og kogt op med skummetmælk. :-)

    Stine M – KOGEBOG FTW :-)

    Anne – Ja, lidt ;-)

  13. maria Says:

    hej gina, laver du nogensinde smoothies? jeg tænker, når du laver så meget lækker mad, kunne det jo være. hvis ja, hvordan plejer du så at lave dem? knus :)

  14. Mads Says:

    Det ser virkelig, virkelig godt ud det hele!

  15. Sarah Says:

    Åh nej, bliver alt for sulten af denne post! Det ser så lækkert ud. I øvrigt, hvor meget har du tabt dig, Gina? Ikke fordi det hele behøves gå op i kilo og gram, men kunne være interessant at vide – det klæ’r dig, i al fald. (:

  16. ginajaqueline Says:

    Er glad for mine mad-post ikke keder jer, men at I kan lide det! :-)

    Sarah – Ehm, 11,2kg. idag, helt præcist, siden 12. oktober :-) ..og tak i øvrigt!

  17. Rie Says:

    Du må meget gerne lave flere mad-posts:-) De er super cool, kalorielette og indeholder ikke alle mulige suspekte ting, som man ikke kan finde i alm supermarkeder. Så keep it up:-)

  18. Josephine Frederikke Says:

    Hej Gina! Vil blot meddele dig, at jeg er helt pjattet med dine madindlæg. Dine retter passer perfekt til mit budget- både økonomisk og kaloriemæssigt ;) de er velsmagende, sunde og ikke overavancerede, hvilket er skønt, når man stadig er på amatørstadiet bag gryderne. Jeg prøvede burgeren i dag, havde dog skiftet bollerne ud med fuldkorns hamburgerboller fra kohberg, da jeg ikke kunne komme i fakta. 143 kcal stk, lidt mere bid og fylde, kan varmt anbefales. Komplimenter til din nye livsstil og labre krop herfra, du ser fucking godt ud.

  19. prikprik Says:

    Jeg tror godt du kunne gøre bugerbollen vildere og sundere. Jeg bager selv. Det er en ren rutinesag.
    1 pk. gær, lidt salt og sukker, 1 l. vand og så ellers alle de kerner og alt det havregryn og mel du kan finde på at putter deri indtil dejen er som tyk havregrød. Lad det hæve og klat med en ske dejen op på bagepladen. lad det hæve. bag ved 200 g. varmluft i ca 20-25 minutter. Super lækkert!
    Man kan også købe tørrede brændenælder at komme i dejen.

Skriv et svar

