Nytårs aften – Gina er en påfugl.

1. januar 2011


Igår så jeg sådan her ud. Min kjole har jeg købt i Paris, og den er “naturligvis” vintage, og jeg synes vitterligt at den er noget af det smukkeste.
Jeg håber I har haft en rigtig god aften. Jeg var til middag med 25 mennesker, men jeg kom desværre aldrig på Simons! Mit ene nytårsfortsæt er virkelig nul blackouts – jeg synes, at det er et problem. Udover, at jeg ikke kan huske hvem der har lagt mig i seng havde jeg det helt fantastisk. Nu er klokken lige godt 10 og jeg er usandsynligt veludhvilet. Vil dedikere min dag til min dejlige kæreste og madlavning/studering. Jeg er både en påfugl og en kok.

12 Responses to “Nytårs aften – Gina er en påfugl.”

  1. Isabel Says:

    Har du ikke tabt dig helt vildt?!

  2. ginajaqueline Says:

    Jo, men det er heller ikke nogen hemmelighed.
    10kg! :-)

  3. ida Says:

    Haha jeg så dig i bussen i morges ;)
    du ser flot ud!

    • ginajaqueline Says:

      hahahaha, jeg havde bundet min sweater indeunder min kjole fordi jeg var ved at DØ pga bare ben og slids, det må have set nydeligt ud! Men tak – og godt nytår!

  4. Stella Says:

    du ser godt ud (;
    dine billeder er meget flotte. Hvilket kamera har du?
    godt nytår

  5. Nynne Says:

    Hold da op en kjole! WAUW!

  6. Moi Says:

    Waaauw, sikke en supersmuk kjole! Du kan bare det der med vintage!

  7. Lillen Says:

    Wow! You’re pretty and looking freakishly tall.

  8. Victoria Says:

    Din stil er så kreativ og speciel. Det kunne da være det var stylist du skulle blive :-)

  9. Marie Says:

    Jeg fatter stadig ikke hvordan du har kunnet tabe dig så meget, når du var så relativt slank :p

  10. ginajaqueline Says:

    Tak. I er rigtig søde.

    Stella – et Nikon d40 spejlrefleks med forskellige objektiver og så har jeg en stor tilbygget blitz på.

    Kir – hvem? hvad mener du, det er ikke én man kender :-) og tak.

    Moi – tak, men altså nu har jeg jo også haft en butik hvor jeg solgte vintage, og går stort set ikke i andet.

    Lillen – Oh, but I’m 162! ;)

    Victoria – Tak(!) Jeg er freelance stylist, og skal i gang med at style for mig selv også for mere erfaring. Men det er ikke “det jeg skal være”, jeg skal det hele, på min egen måde.

    Marie – min vægt svinger utrolig, utrolig meget af omdiskuterede årsager, det er nok det der gør det lidt svært at se. De 10kg. er fra jeg vejede mest sidst for ca. 2 mdr. siden og til nu. (fra 59 til 49 til de nysgerrige)

  11. Mette Lykke Says:

    Hej smukke, skønne Gina!

    Nu blev jeg simpelthen nød til at kommentere. Jeg har fulgt dig gennem mange år snart. Helt tilbage til din/vores b-boys tid.
    Du ser virkelig smuk ud. Elsker dig kjole enormt meget. Jeg er så fascineret af din udviklet som menneske. Du er ufattelig inspirerende at man nogle gange har lyst til at være ligesom dig.
    Anyways, jeg håber at du har det super godt. Det går jeg næsten ud fra, efter dine status opdateringer (facebook) og dine opslag herinde.

    Mange kram Mette Lykke.

Skriv et svar

