Shopping fra Paris – det der ikke er tøj(!)

30. december 2010



Marc Jacobs armbåndet er perfekt som armring på overarmen, og YSL smykket passer perfekt sammen med et guld-hjerte med mit navn jeg har. Har længe kigget efter perfekte røde laksko, og de her fandt jeg til kun 10€. Tasken ser vildt dyr ud synes jeg, men det var den bestemt ikke. Jeg vil fortrinsvist bruge den hængende over den ene skulder i den lange rem – det synes jeg er mest chict i dette tilfælde.

6 Responses to “Shopping fra Paris – det der ikke er tøj(!)”

  1. Laura Says:

    Nice nice!! men vil også se tøjet! eller noget af det ihvertfald, kunne forestille mig, at der er meget! :D

  2. Bruno Says:

    Nice red shoes!

  3. Dorte Says:

    Vild lækker rød skindtaske. Det har nok været et dyrer bekendskab :-)

    • ginajaqueline Says:

      Som jeg har skrevet, kostede den vitterligt ikke særligt meget! Jeg er bare vild med, at finde guld mellem alt lortet. :-)

  4. Emma Says:

    Vildt lækker taske.. Hvor er den fra? :)

  5. ginajaqueline Says:

    Elsker den også. Random butik desværre :-)

Skriv et svar

