Første udsalgs-scoop

29. december 2010


Jeg elsker udsalg og har igen i år rippet smartgirl’s makeup sektion. Jeg elsker Nouba’s læbestifter da de er matte, holdbare og uden glimmer og de her 6 farver modtager jeg imorgen sammen med lidt andre produkter. Har førhen købt læbestifterne i rustfarver og pink, og der er et virkelig godt udvalg synes jeg. Prisen er absurd – 20kr. pr. styk, hvilket er min. 100kr. under normalprisen. Find makeup’en her.

3 Responses to “Første udsalgs-scoop”

  1. http Says:

    SPØRGERUNDE! :D

  2. tille87 Says:

    Hey Gina,

    Hvis du er glad for mørke læbestifter så kig forbi min blog og deltag i min lille mac-giveaway! :) Den slutter imorgen

    http://tilleeightyseven.wordpress.com/2010/12/23/mac-giveaway/

  3. Julie Says:

    Tak for dette indlæg!
    Har førhen kigget på Noubas læbestifter, men har været i tvivl om kvaliteten.
    Nu skal jeg da helt sikkert have fingrene i et par stykker! :)

Skriv et svar

