Lad så være med at købe julegaver til dig selv

20. december 2010


Idag var jeg på lidt julegave-shopping og gik forbi kræmmerhuset på Nørrebrogade for at købe guld gavepapir og guld gavebånd plus lidt legetøj til mine mindste brødre. Jeg forelskede mig dybt i denne her guld hænger med perler, som passer perfekt til mit badeværelse. Det kæmpe make-up spejl ser så smukt og autentisk ud, så nej jeg kunne ikke dy mig…

4 Responses to “Lad så være med at købe julegaver til dig selv”

  1. Isabella Says:

    Ej, hvor er spejlet bare fint !
    Hvad måtte du slippe for det ?
    Din blog er en af mine farvoritter ! :)

  2. ginajaqueline Says:

    Spejlet kostede 50kr, og er forstørrende på den ene side, hængeren med produkter kostede 100kr.


  3. spejlet er helt vild lækkert! og til 50 kr er det jo et fund.

Skriv et svar

