Adventsgave

20. december 2010


Egentlig synes jeg man er for gammel til at få adventsgaver, når man fylder 21 til sommer. Det synes min mor og far også, men alligevel har jeg altså fået denne fantastiske kniv-kuffert af min mor og hendes forlovede. Jeg er mega glad for den. OG. Er jeg kok nu mor?

2 Responses to “Adventsgave”

  1. Caroline cecilia hansen Says:

    jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at skrive du snart bliver 21, at du gør dig ældre end du er? du er jo 91’er ergo du bliver 20 til sommer. du er 19 i dag.

    • ginajaqueline Says:

      Jeg er født d. 13. august 1990, og er 20år gammel. :-) hvad fanden?

      Du forstår ikke? Jeg forstår ikke at du stalker, men ikke har dine facts i orden

Skriv et svar

