Maggie talks EP realese

18. december 2010



Torsdag var jeg til Maggie Talks realese fest og til den sidste Tacky torsdag :-( Vi endte alle sammen på Simons, og det var en døds aften.
Igår drak jeg pisse mange guldøl med min kæreste og hans venner på den mest retarderede studiebar i Sydhavnen, hvad fanden? – men hold kæft hvor jeg morede mig. Folk var så sjove. Sluttede aftenen på the moose og byens kro.

Nu skal jeg ind og se KLOVN med min ven Jacob Speake, og bagefter mødes med Tara, Alecsander og Linus. LINUS KOMMER TIL DANMARK!!!

So long.

4 Responses to “Maggie talks EP realese”

  1. Katrine Eline Says:

    Kæft hvor ser du godt ud her ! ;)

  2. tea Says:

    hej gina, pigen med pelsen på billedet i venster hjørne ved siden af billedet af dig.
    hvem er hun?

    Kh
    tea

  3. Jonas Says:

    Hate that band!

  4. ginajaqueline Says:

    TAK! Pigen hedder Miriam. Love that band! ;)

Skriv et svar

