Mad-dagbog fra Paris.

16. december 2010


Her er samtlige af mine måltider fra Paris – egentlig lidt freaket at jeg har taget billeder af det hele! Bortset fra en halv croissant og et halvt glas friskpresset appelsin, men Benyamin fik 75% af mine pomfritter, så det er ret præcist.

1: Lakseruller med Salat.
2: Middag jeg lavede til drengen – Kanin med lyserød fadtfattig sause og sprød-stegte squash og aubergine.
3: Min mor har aldrig kaldt dem kærlighedsfrugter. De hedder litchis
. Benyamin havde aldrig smagt dem, så sådan en fik vi lige!
4: Miso-suppe og kålsalat med soya.
5: Kyllingsalat med pesto.
6: gullerodssuppe, min med parmesan, 2½ euros!
7: Bøf med pebersause fra Pierre.
8: Sushimi <3
9: Den største kylling salat nogensinde – og ja, jeg spiste det hele, på nær croutonerne.

3 Responses to “Mad-dagbog fra Paris.”

  1. Jessica Says:

    Ej hvor lyder det lækkert, og det ser også bare vildt godt ud!

  2. Helene Says:

    Wow!!!! Hvordan smager kanin??
    Har altid syntes det virkede lidt bizart at spise kanin, men har samtidig altid været meget interesseret at kende smagen!
    Hvordan var det?

  3. ginajaqueline Says:

    Synes også det var vildt bizart, men på den fede måde. Det smagte lidt som struds og and blandet sammen, om end det var virkelig sejt kødet.

Skriv et svar

