Eternal Icons – ugens pige

16. december 2010


“Min stil er excentrisk, skulpturel, vintage, provokerende, og kamæleon-agtig. Jeg bruger meget min stil til at vise forskellige sider af mig selv, og mit outfit er altid humørbestemt. Et andet kendetegn er, at mine items tit balancerer mellem at være virkelig grimme og virkelig smukke. Og så har jeg i øvrigt altid smukt tøj og “grimme” sko, eller “grimt” tøj og smukke sko på. Stil er en måde at sige hvem man er, uden at man behøver at tale”

Denne uge er jeg ugens pige på Eternal Icons – klik her.

5 Responses to “Eternal Icons – ugens pige”

  1. eva Says:

    må vi høre lidt om din kæreste :)?

  2. Molly Says:

    Og måske se et billed :) ?

  3. ginajaqueline Says:

    Calm down :-):-):-)

  4. ginajaqueline Says:

    Tak..!

Skriv et svar

