Denne her går mest ud til min kæreste og folk der kender mig –

16. december 2010


Jeg er Pusle!

4 Responses to “Denne her går mest ud til min kæreste og folk der kender mig –”

  1. CH Says:

    Har du en kæreste? :)

  2. Laura Says:

    vil også gerne høre lidt om den kæreste dér ;) du nævner det også nogen gange i “ugens” på eternal icons…

  3. ginajaqueline Says:

    Det skal I altså tids nok høre om.

  4. Maria Says:

    Du minder i hvertfald utroligt meget om Pusle ! ;-)

Skriv et svar

