Lørdag på Floss, Faust og The Moose

13. december 2010


– kjolen, jakken og trøjen ved min side sågar, har jeg købt i Paris :-)

6 Responses to “Lørdag på Floss, Faust og The Moose”

  1. Mille Says:

    Hvor er dine sko fra på det sidste billede? :-)

  2. Pernille Says:

    Hej Gina :)
    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad du bruger af puder og blush i dit ansigt? Du ser altid så fabelagtig ud!

    Knus,
    Pernille

  3. Cathrine Says:

    Hvor ser det cool ud. Var ikke klar over at du også kendte Nich og Anders.

  4. Maria Says:

    jeg er total stalker, så jeg beder dig om ikke at have din facebook profil på privat?? hahaha undskyld, men det er en guilty pleasure i mit liv.

  5. ginajaqueline Says:

    Mine sko er 2nd hand, og jeg har købt dem af en veninde! :-)

    Har hverken pudder eller rouge på her :-) Men ellers er det meget forskelligt hvilke slags jeg bruger. Har concealer og foundation på hér og de er fra hhv. Loreal og Mac :-)

    Det gør jeg heller ikke. Nicholas er min venindes forlovede, men jeg er ikke venner med Worms – det er snarere mine venners venner! :-)

    Maria – det er en fejl, at den nogensinde har været åben. Blev lidt overrasket da jeg fandt ud af det.

  6. Pernille Says:

    Når okay, du ser ihvertfald godt ud :)
    Men jeg tænkte på om du ikke ville poste et indlæg med hvad du bruger i ansigtet? Og er concealeren fra Mac og er den god? :)

Skriv et svar

