Another day in Paris

13. december 2010



Søndag var Benyamin og jeg alene hele dagen – spiste vi bøf på café Pierre – 2, Boulevard Magenta og shoppede vintage i Marais hele dagen. Om aftenen blev vi inviteret ind til vin i en meget stemningsfuld butik der ikke var en butik – mere om det senere. Vi mødtes til drinks med Dimitri og Christian-fra-Dior på Café Charlot – 38, rue de Bretagne og mødte hende den lyshårede fra Harry Potter – jeg kan nu naturligvis ikke huske hvad hun hed, hverken i filmene som jeg bestemt ikke har set eller i virkeligheden – men smuk var hun! Jeg har i øvrigt min nye ruskinds maxikjole på – og jeg elsker den! 7 euro!

10 Responses to “Another day in Paris”

  1. A Gun Says:

    Rimlig sprødt.. Især det første billed.

  2. ginajaqueline Says:

    A gun – Tak! :)

    Anna – haha hold nu bare din kæft, det gør jeg jo ikke.

  3. AK Says:

    Var det clemmency posey (staves)? Har ikke set hende i HP (ser det ikke), men hun har næsten lige været med i gossip girl og har irl en lækker stil jo. men fedt hvis det er hende, http://www.google.com/images?um=1&hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLL_da&biw=1259&bih=620&tbs=isch:1&&sa=X&ei=638GTcTlHs7qOeb0mKkB&ved=0CDAQBSgA&q=clemency+posey&spell=1 Hvordan var hun?

  4. Laura Says:

    DET ER SKØNT AT DU BLOGGER SÅ MEGET LIGENU!!! du er en evig inspirationskilde, elsker simpelthen din stil og alting. keep it uuuuuuup!

    – Love.


  5. Årrrh, lækker billedeserie!! Gosh!
    Rigtig inspirerende!!! -som altid

    /C

  6. Sofie B Says:

    Lækre billeder..! Du er så fin..

    /Sofie

  7. ginajaqueline Says:

    AK – oh yes, det var det hun hed! Hun er også på forsiden af et af mine nye franske blade!

    Tusind tak d’damer, er super glad for at kunne inspirere!

  8. Sisse Says:

    Det er nogle fantastiske billeder ;) Paris pr. omgående tak! Jeg har lige genset inception, og du minder mig enormt meget om Mal i filmen, tryllebindende :)


  9. Gina, du er en utrolig smuk pige! Jeg er blevet super glad for at følge din blog, super inspirerende og cool!
    Glædelig jul ;)

  10. Lou Says:

    Sisse.. – Yes jeg har også før påpeget ligheden.. Så var det ikke bare mig der var skør. Jeg synes der er en del ligheder :)

Skriv et svar

