121210

13. december 2010



Idag, søndag, har jeg stylet mit første shoot for Wanted – se behind the scenes her – modellen var den underskønne Maria Palm! Skal style editorials for dem et par gange om måneden fra nu af. :-)
Udover det har jeg holdt middag og menuen stod på kokos-karry suppe med stegte tigerrejer med citronpeber. Min batik-lyrik trøje har jeg købt i Paris, og jeg elsker alt ved den, specielt at den har en læderkant i halsudskæringen, men hader at det lignede at jeg har kat da jeg tog den af.

4 Responses to “121210”

  1. Helena Says:

    Hej Gina.
    Hvilket hotel boede du på da du var i Paris?
    Kunne du tænkte dig at lave et indlæg, om dejlige steder der?
    Og ja sikke en lækker strik!

  2. Amalie Says:

    Vil du ikke dele opskriften på suppen? Det lyder lækkert!

  3. ginajaqueline Says:

    Helena – Jeg boede ikke på hotel, men i en lille, meget fransk taglejlighed :-)
    Steder kommer løbende, men jeg må indrømme at jeg generelt er rigtig dårlig til at huske navne, og specielt franske navne(!) så der er der desværre også en problematik.
    Og tak!

    Amalie – Jo. Næste gang jeg laver den skal jeg nok tage nogle billeder og poste en opskrift. Den var efter egen idé, men blev super vellykket.

  4. Mathilde Says:

    Hej!

    Nice blog du har fået mikse sammen :)

    Er blevet lidt (MEGET!!) forelsket i buksedragten, du har på!
    Hvor er den fra, og hvad kostede den?

Skriv et svar

