Okay, bliver lige nødt til at dele min begejstring med jer – Har tabt mig 8,5kg. og er ikke den tykke veninde længere, eller ved at sprænges i mit eget pølseskind for den sags skyld!!!.

11. december 2010


Patetisk – ja. Ovenud glad – JA.

27 Responses to “Okay, bliver lige nødt til at dele min begejstring med jer – Har tabt mig 8,5kg. og er ikke den tykke veninde længere, eller ved at sprænges i mit eget pølseskind for den sags skyld!!!.”

  1. Jasmin Christoffersen Says:

    Wow, tillykke! :)
    looking great!

  2. Maria Says:

    skinny bitch.
    du ser godt ud!
    hvordan har du gjort det? og især efter en uge i paris?!

  3. Caroline Says:

    Ved godt det ikke er politisk korrekt at sige..”Wow, det klæder dig!
    Burde nok i stedet sige, at du nu er blevet alt for tynd og så noget med de groteske modelmål vi skal efterleve!
    Men faktum er at du ser glad og fin ud!

  4. a Says:

    hold den form! det klæder dig. men bliv ikke tyndere. det der er perfekt.

  5. Liil_duns@hotmail.com Says:

    Super fin du er.
    Jeg har selv taget omkring de 6 kg. på og vil meget gerne af med dem igen. Hvad gjorde du?:)

  6. Amanda Says:

    Wow, det er godt gået!
    Hvordan har du dog tabt så meget, på så kort tid:-)? Og nu synes jeg ikke du skal tabe dig mere, du er slank og flot(som altid) nu:-)

    Ps. lovely blog!

  7. Amalien Says:

    Hvor er du dog beautious. Viljestyrke er en smuk ting og du afspejler det noget så flot. Det er fucking i orden at hovere lige nu!

  8. Malene Says:

    Hej Gina, hvordan har du tabt dig så meget. Jeg kæmper en desperat kamp og har brug for råd. Du ser godt ud.

  9. AK Says:

    Tillykke! Altid fedt at se, at folk kan opnå noget de gerne vil! Jeg ville elske at tabe 8 kg, meeeen orker ikke at lave en ændring i mine madvaner eller at dyrke motion ;-) Men hvad er det med dine armhuler? De ser lidt mærkelige ud, men kan ikke finde ud af hvad det er. Ikke for at være en nar, selvom jeg nok er det …

    • ginajaqueline Says:

      hvad er der med dem? tror det er redigeringen, overeksponering af skygger der gør dem “sorte”
      haha :)

  10. ginajaqueline Says:

    TAK, mange tak! Hold da op, er helt overvældet over at alle er så søde, det havde jeg ikke regnet med!

    Dog er billedet taget i London, men netop med eksakt samme vægt!

    Hvad jeg har gjort? Taget mig sammen! Spist 0 sukker, stort set 0 stivelse, talt mine kalorier, stort set undgået alkohol, stort set stoppet med at ryge hash, gået rigtig meget.
    OGSÅ i Paris, hver ENESTE dag er vigtig. Også imorgen.

    LOVE / Gina Jaqueline

  11. Maria Says:

    Hvor ser du fin ud!
    Har du nogensinde været ude for at skulle tage på, og i så fald har du en sund måde at gøre det på?

  12. Kir Says:

    Gina jeg plejer at hade dig og kommentere lede ting på din blog, fordi du er så fucking irriterende og tror verden drejer om din næsetip.
    Men sandheden er, at jeg faktisk blev glad af dette indlæg. Det er rart at se det lader til, at du er kommet så langt med dig selv. Skide godt arbejde. Du ser frisk, glad og rask ud og ikke syg, deprimeret og påvirket som på alle dine andre billeder. Det klæder dig virkelig godt.

    Hater out

  13. lea Says:

    hvad står der på den fine tanktop? :)

  14. Lise Says:

    Først; fedt med vægttabet, dejligt at du er glad ;)

    – ikke for at være en “røv”, men jeg kan virkelig ikke se forskel på Gina før-og-efter-de-8-kg. Men det er egentlig bare et kompliment for du er flooot!

  15. Svea Says:

    tillykke.
    du ser fantaaaaaaaastisk ud!!!
    :)

  16. Rebecca Says:

    Du ser mega godt ud – også før og du gør det sikkert også nu. Det er meget imponerende. Ville ønske jeg havde samme viljestyrke!

    Jeg ved det er lidt off topic, men den mascara fra Lancome du anbefaler (hypnose drama), hvor holdbar er den? Begynder den at drysse i løbet af dagen. Og har du prøvet deres vandfaste?

  17. ginajaqueline Says:

    MANGE TAK.

    Der står:
    the next generation is now, make yourself hard
    REBEL
    STARS

    Rabecca – den drysser ikke(!) :) jeg hader vandfast mascara helt vildt meget.

  18. Marie Says:

    Hej Gina, det ser godt ud. Men. Hvor i alverden sad de 8 kg henne?? Du må virklig have skjult dem godt for os læsere :)

  19. Emilie Says:

    Jeg synes at du ser usund ud. Man kan ihvertfald godt se at du spiser usundt selv om du er slank.

  20. ginajaqueline Says:

    Maria – ja, da jeg var yngre, men det er nok ikke så aktuelt for dit spørgsmål. Men jeg hjælper en veninde med at tage på i øjeblikket, og det bedste rød jeg kan give dig må gok være at spise en hel del nødder og gode olier!

    Kir – I don’t know what to say!
    Men du har ret i, at jeg er kommet langt med mig selv. Rigtig langt endda, og det fortsætter.

    Lise & Marie – At i, og nok også mnage andre, overordnet ikke kan se en forskel har noget at gøre med, at min vægt sviner utroligt meget(!) hele tiden. Mine venner påpeger altid at jeg har den vildeste yoyo-vægt de nogensinde har oplevet. Denne gang er der tale om et vægttab der “alligevel” strækker sig over næsten 2mdr, men ja.

    Emilie – Jeg ved ikke hvad du taler om, at man ihvertfald godt kan så, for det gør jeg ikke pt. Jeg spiser sundt. :)

  21. Anna Says:

    Du ser fantastisk ud – men det gjorde du altså også før.
    Det vigtigste er vel bare, at du er glad : )

  22. sophie Says:

    Hej Gina. Feeedt at du hat tabt dig, det må vel være helt fantastisk og så at du har kunnet holde det må jo bare være endnu bedre…Så tillykke med det.

    Du siger du har spist zero sukker, er det ALT sukker også fra frugt fx ? Og zero stivelse, det er vel så noget som ris, pasts, kartofler og lign du har holdt dig fra ? :D

    xo

  23. sophie Says:

    og.. Du har tabt sig 8,5 kg, men over hvor lang tid gjorde du det ?

  24. ginajaqueline Says:

    Nul sukker ja – i hvert fald det første lange stykke tid, jeg er ikke fanatisk helse-freak, jeg vil bare hellere bruge mine kalorier på rigtig mad.

    Det er 11,3kg. nu, og det er siden d. 12. Oktober :-)


  25. Hvordan kan man holde sig fra præcis nul sukker? Er det ikke helt umuligt!
    Forresten du ser skide godt ud! Og utrolig lækker og inspirerende blog!

  26. ginajaqueline Says:

    Jannie R. Jensen – Jo, der har nok også været lidt skjult sukker i min mad, men så vidt som muligt intet.
    Frugtsukker har jeg heller ikke rigitg fået de første par måneder, men det får jeg dog nu!
    Og tusind tak!

Skriv et svar

