Paris – den første fest på Maxims

10. december 2010


Fantastisk aften, fantastiske mennesker, hjernedødt smukke omgivelser!

7 Responses to “Paris – den første fest på Maxims”

  1. Louis Says:

    Hej Gina!
    Virkelig en fed blog du har dig!
    Jeg tænkte bare lige på om det var en speciel bar i var på der i Paris og hvad den evt. hedder?
    Kh Louis


  2. I want to go to Paris too!! :)

  3. Louis Says:

    Kan du sige mig hvilken bar/hvilket sted det er I er? (:
    Du er virkelig inspirerende også selvom jeg er en dreng!
    Jeg elsker din blog!
    Knuuus

  4. ginajaqueline Says:

    Hey Louis – fedt!! Og pænt navn, det hedder min lillebror også!
    Stedet hedder som nævnt i overkskriften Maxims, og er en af paris’ smukkeste restauranter der blev lavet om til natklub i anledningen af årets største mode/drag fest

    Anna – I want to back..!

  5. ginajaqueline Says:

    go go go

  6. Louis Says:

    Tusind tak – det var ikke så godt læst af mig! (:
    Jeg håber du havde en virkelig fed tur!

  7. Clara Bro Says:

    Hej Gina.
    Hvordan i alverden laver dine kære venner denne fede fritz?
    Extension?
    ..Ville elske at kunne få en knold på mit halvskaldede hovede….

Skriv et svar

