Paris l

9. december 2010



Har haft en helt perfekt tur! I selskab med Benyamin, Dimitri og Christian-fra-Dior, ha ha
Det har om muligt været de seks længste dage i mit liv, har gået 10timer om dagen og mine øjne har set så meget.
Det første billede er fra området vi boede i.
Til mit forsvar for samtlige (fremtidige) kage-billeder, vil jeg sige, at jeg ikke har indtaget noget sukker hele ugen! Drengene har dog ikke holdt sig tilbage om man så må sige.
På mig har jeg strømpebukser med cirkler fra Magasin, vintage støvler fra Kongens klær, vintage pels jeg har fået fra Ronja!, vintage kjole fra Margit Brandt, vintage taske fra Chanel, øreringe fra Gina Tricot.
Jeg har ekstremt mange indlæg i ærmet til jer, men indtil videre har jeg selv kun set de første af 1.125 billeder igennem.
Jeg er ked af, at I er gået forgæves, men jeg har ikke haft min computer med, og jeg vil ikke så gerne blogge halvt.
LOVE / Gina Jaqueline

10 Responses to “Paris l”

  1. Sisse-sofie Says:

    Det har også været de længste seks dage for os Gina. Jeg har i hvert fald savnet dine blogindlæg helt hysterisk-neurotisk!
    GODT du kom tilbage!

  2. Lilly Says:

    lyder som en god tur!
    – har du ikke nogle tips til fede butikker og vintage butikker? Og andre fede must-see steder? Skal nemlig selv til Paris idag ;)

  3. nadia sophia Says:

    Glæder mig til at se billeder fra dit pariser eventyr! Bare det var mig…

  4. Lillen Says:

    YES! Hun er tilbage ;)
    Looking good!

  5. Mister Says:

    Fuck hvor er du bare fashion min pige!

  6. mette Says:

    Lilly, tag til Marais kvarteret! Det er det smukkeste lille område og der er den bedste vintage butik. Den hedder Free”P”Star og ligger på 8 rue Ste-Croix-de-la-Bretonnerie 75004. Den er lille, men der er masser af gode sager – og det er billigt.

  7. Mia Says:

    Velkommen hjem..
    Vil du ikke lave en guide over butikker og lækre restuaranter i paris??

  8. Mia Says:

    restauranter* :)

  9. ginajaqueline Says:

    I’m so back, har også savnet jer!

    Marais ja, der bugner af vintage shops. Boede lige op af Marais og jeg ELSKER det!

    Mister – min pige..? og hvorfor denne falske identitet?

    Mia – En guide bliver det nok ikke ligefrem til! Men skal nok nævne nogle af mine yndlingssteder :-)

  10. Julie Says:

    Hvor er nærbilledet af dig bare fint! (:

Skriv et svar

