Jeg er ovenud glad!

1. december 2010



Igår lavede jeg middag til Mikkeline og det så sådan her ud. Elsker alle former for seafood og der var lidt forskelligt at vælge imellem + en stak hjemmelavede blinis + citron-peber dressing. Vi drak vin i min lejlighed hele natten med Joey.

Farvel til dén depression. Vitterligt. Jeg er så high on life, at det næsten er ulækkert! Føler at jeg går 10cm. over jorden konstant.
Altså, nu ligger det til mig ikke at kunne huske hvad jeg var ked af når jeg er glad, og omvendt, men jeg kan godt huske hvorfor. Og nej, jeg føler mig ikke hæmmet længere.
Jeg ryger ikke for meget tjald. Jeg går ikke for meget ud. Jeg spiser ikke for meget. Jeg er nok for meget, men jeg passer på mig selv i stedet for at være min egen værste fjende. Jeg kan ikke forklare hvad der præcis er sket, men jeg har bare besluttet mig for endelig at give min morfar ret i at alt er helt OKAY.
Jeg afsluttede i øvrigt for nylig mange år i psykiatrien. Jeg tror virkelig ikke på at nogen psykiater i hele Danmark kan hjælpe mig længere. Eller nogensinde har kunnet det. Forskellen er nu, at det kan jeg. Jeg kan få det præcis som jeg har lyst til.
Nu skal jeg fanme udnytte mine ressourcer og nyde det hele lidt. Nu tager jeg hjem til Vesterbro hos min mor og spiser lidt god mad, kysser mine små nisser og derefter ind til Lars og tage afsked.. Haha, så åndssvagt. Det må “virkelig” være hårdt for folk at skulle savne mig en hel uge. Imorgen flyver jeg til Paris med en helt fantastisk dreng, og jeg skal ikke engang pakke! Kan i gætte hvorfor? ;)
Når jeg kommer hjem igen en uge efter skal der ske nogle ting som jeg glæder mig til – Let’s talk about fashion

14 Responses to “Jeg er ovenud glad!”

  1. Tina Says:

    Dejligt indlæg, Gina :)

  2. Molly Says:

    Og hvem er så den fantastiske dreng, hvis du har lyst til at afsløre det :) ? kæreste, rigtig god ven, eller?

  3. Mister Says:

    Du har været mega b-boys fan!

  4. Jasmin Christoffersen Says:

    You go Girl! :D

  5. Julie Says:

    Du fortjener det bare SÅ meget!!!!!!!

  6. Stine M. Says:

    Jeg tror også på at du kan. Som læser af din blog får jeg i hvert fald det indtryk; dejligt at du også selv tror på det nu!
    Og det skal nok lykkes for dig, klø på :)
    P.S. God blog, fint liv.

  7. anonym Says:

    SKØNT Gina. Hvis du har nogen gode råd, modtages de gerne.
    Hav en fantastisk tur til Paris, ville ønske det var mig!

  8. sjjsjs Says:

    Du ønskes alt godt, fantastisk velskrevet indlæg!

  9. Rube Says:

    Flot du rejser når jeg kommer hjem!
    3 dage! Jeg har det vildeste tan! ;)
    Ses i KBH!
    Much Love!

  10. Ditte Says:

    Forhåbentligt fordi du rejser med en tom kuffert ;)

  11. Melina Says:

    Lyder lækkert. Kom snart hjem så du kan opdatere bloggen :)
    Much Låve
    Melina

  12. ginajaqueline Says:

    Tak for jeres kommentarer!

    Molly – min ven, Benyamin :-)
    Mister – Haha, korrekt! Og uhyggeligt Jon fan.
    Ruben – Så meget velkommen hjem fra dit livs rejse, vi ses snart! Much love!
    Ditte – Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  13. Cille Says:

    Kunne være dejligt med opskrift på dine blinis? :) det ser så godt ud.

    • ginajaqueline Says:

      Har bare lavet pandekagedej med vand og uden æggeblommen med bagepulver og salt og peber og så en lille skefuld til hver blinis, stegt i lidt festreduceret smør :-)
      seafood efter smag. + rødrøg og dild. dressingen er lavet af cremefraiche med citronpeber, citronsaft og peber. glemte hakket dild i dressingen :-)

Skriv et svar

