New in;

29. november 2010



– Loréal collagen mascara; en mascara af de bedre. Konsistensen er fantastisk, og børsten fantastisk og lidt for stor på samme tid.
– Max Factors nye flydende eyeliner er virkelig dårlig. Der kommer ikke nok ud, og den klatter.
– Max factors brune mascara har jeg også i sort. Den er god, også til øjenbryn. Den er meget mørkebrun, og hedder vidst også sort brun.
– Maybellines frikantede brune mascara har den perfekte børste til at få ordentligt fat i øjenbryn.
– Musk oil no.6 – I’m adicted

6 Responses to “New in;”

  1. sabine Says:

    hvad bruger man det musk oil til ? :)

  2. signe Says:

    Ville jeg også godt vide q:

  3. Mary Says:

    Hej Gina. Det har godt nok ikke synderligt meget at gøre med det pågældende indlæg, men ville lige anbefale dig at læse en bog af Bethenny Frankel Lyder måske lidt poppet, men den har hjulpet en del af mine venner med at få et mere afslappet forhold til mad og slankekure. http://www.amazon.com/Naturally-Thin-SkinnyGirl-Yourself-Lifetime/dp/1416597980

  4. Mille Says:

    Hvis du leder efter en god flyende eyeliner kan jeg virkelig anbefale en fra clinique. Den er perfekt i størrelsen og holder i virkelig lang tid. :-)

  5. ginajaqueline Says:

    Sabine & Signe – jeg bruger musk oil som både deo, shovergel og hér eo de toilet, for at komme til at dufte af musk som jeg ELSKER. Bruger det sammen med andre parfumer, Chanels går rigtig godt til.

    Mary – tusind tak for anbefalingen, den køber jeg! :-)

    Mille – Tak, har de også en mørkebrun, for det er det jeg står og mangler :-)

  6. Mary Says:

    Det var så lidt. Ha en dejlig aften. :)

Skriv et svar

