Glimt fra min uge

29. november 2010


1: Maggie talks i Bremen.
2: ½-Gina
3: Miriam, Julie Holiday & Julier i min stue.
4, 5: Tomat (guld) suppe – den bedste! Opskrift; 4 fed revede – ikke pressede hvidløg og muskatnød brændes af i lidt vand, kalorier fra olie er overflødigt i supper. 2 spsk. tomatpuré og 3 dåser flået tomater og 2dl. rødvin bringes i kog. Kog i min. 1 time med ca. 1 liter vand undervejs. krydderier: chili, salt, feber, tørret basilikum. Når suppen er tyk  blendes den med en hel pante basilikum og koges op igen med en kvart liter madlavnings fløde. Server med cremefraiches 9% og varmt brød.
6: Miriam, Julie Holiday & Julier i min stue.
7: Typisk mig osv osv.
8: Julie Holiday med kniv-pik alá Lindsay og mine Wang-ish briller er en luder.
9: Typisk mig -l-
10: Cover købte jeg for længe siden, og det er en fantastisk velskrevet(!) artikkel om Medina. Bazar læser jeg aldrig nogensinde mere, og har ikke købt et i flere år, men 2 blade fristede mig lige. Med mit Costume hørte en kachi grøn neglelak – lige hvad jeg stod og manglede.
11: -l-
12: Fedtfattige cheesefries opskrift; Små kartofler renses og koges med skræl. skær i skiver og kom salt, peber og tørret rosma rin på. riv stærk hård ost over og bag i forvarmet ovn. Her har jeg lavet en dressing af 9% cremefraiche og 2 fed revet hvidløg og groft peber.

5 Responses to “Glimt fra min uge”

  1. who Says:

    Hey!
    Kommer der ikke opskrift på både suppen og kartoflerne?
    Det hele ser lækkert ud.

  2. Jet Says:

    Har du egentlig stadig restylane i læberne?
    Er bare nysgerrig, for skal selv have det lavet på onsdag!

  3. sofie Says:

    mmmh, glæder mig til opskrift på suppen ;)

  4. ginajaqueline Says:

    Så er der opskrifter på begge ting! :-)

    Jet – Nej, mine læber er vidst ret tomme efterhånden, men skal have lavet det igen i det nye år. :-) Held og lykke – HUSK AT BETALE FOR BEHØVELSE VIA NÅL.

  5. Kamille Says:

    Hej Gina, dine fine giner/mannequiner du så dekorativt har stående rundt i din lejlighed, hvor er de fra? Og hvad har de kostet dig?

Skriv et svar

