Photo shoot

25. november 2010



Fotografering: Anonym
Styling: Gina Jaqueline

22 Responses to “Photo shoot”

  1. Joze Says:

    HOLD FAST, hvor er du fab!

  2. Lotte Says:

    Elsker begge billederne, de er så super meget dig, og dine læber er fantastiske på billede 2.
    Lots of love,
    /L

  3. Christine Says:

    JEG ER FORELSKET!!
    hold da kæft hvor er du lækker på billede 2..
    det ligner noget der er taget direkte fra Vouge!

  4. Nanna Says:

    Du ser bare så skide smuk ud! Jeg tænkte på om det er dine naturlige bryn på billede 2 eller om de er farvede (da de ikke ser ligeså mørke ud på billede 1) og i så fald hvad bruger du til at tegne dem op? Det ser sindsygt flot ud.

  5. Anne M. Nielsen Says:

    Billede nr. 2 er det smukkeste billede af dig jeg har set; overhovedet! Du er simpelthen så fandenivoldsk smuk!

  6. Stella Says:

    Må jeg lige sige, at du ser brandgodt ud på billede nummer 2!

  7. Julie Says:

    Flot flot alt sammen:)
    Hey Gina, hvad er egentlig dine juleønsker? kunne være man kunne få lidt inspiration:)

  8. signe Says:

    Hvorfor skulle gina have jule ønsker? Hun køber det bare!

  9. Line Says:

    Hvor er hele interviewet pludselig blevet af?

  10. maria palm Says:

    nr 1 er det lækreste (!!)

  11. Line F Says:

    Hvordan kan det være interviewet er blevet fjernet? :/

  12. ginajaqueline Says:

    1000 TAK!

    – mine bryn har jeg børstet op med mørkebrun mascara.
    – jeg ønsker mig ikke rigtig noget til jul – kun kedelige ting som et godt strygejern, ny støvsuger.

    Det med interviewet kan jeg desværre ikke svare jer på da jeg ikke ønsker at hænge skribenten ud, omend jeg virkelig har lyst til at gøre det alligevel.. Har kun en ting at slå fast – jeg bliver stalket fra højre og venstre for tiden. Undskylder for at spilde vores tid! :)

  13. Christine Says:

    ej nu er jeg nysgerrig omkring, hvad der skete ;D

  14. sys Says:

    alle ved jo alligevel det er hende der skriver **************-bloggen! sig det :) vi kan meget bedre lide dig alligevel

    • ginajaqueline Says:

      Klart, det handler bare om, at jeg ikke har noget behov for at træde på hende, synes hun har klaret det meget godt selv! Har slettet hendes blognavna din kommentar, det betyder ikke noget :-)

  15. Negar Says:

    what? Hvad er der sket? :-)

  16. Negar Says:

    Ej øv! Håber, det er blevet bedre nu så.

  17. Apple Sauce Says:

    Jeg kan godt lide dig, Sweetheart. Pas godt på dig selv. Jeg håber dine venner og nogle kærlige mennesker. Lækre billeder. Savner dine tekster.

  18. ginajaqueline Says:

    Apple Sauce – “Jeg håber dine venner er nogle kærlige mennesker.” er om muligt den bedste kommentar jeg har fået længe. Den gik rent ind, hvor er du bare sød, jeg får lyst til at printe dig ud og hænge dig op på væggen!

  19. kras med d Says:

    hej Gina!
    jeg bliver nødt til at spørge dig om noget, som jeg håber du vil bruge en smule tid på at svare på. jeg elsker dit hår på disse billeder. hvordan er det klippet? uden etager, ikke? der har også været andre billeder, hvor der er mere krøl i enderne. hvordan får du det til at sidde hhhhele den lange dag? :-)
    Lige en anden ting – du er virkelig inspirerende, på den skønne, herrefede måde.

  20. ginajaqueline Says:

    Selvfølgelig vil jeg bruge min tid på at svare dig, og har også lige besvaret din mail.
    Men sandheden er at jeg ikke har gjort noget som helst! Det er mine naturlige krøller, og de opfører sig forskelligt fra dag til dag. Her er jeg blot gået i seng med vådt hår.
    Engang i mellem bruger jeg lidt stylingspray eller hårspray, men det er virkelig, virkelig sjældent, da jeg hader stift hår!

    Tusind tak skal du have, inspiration er det bedste der findes, og er glad for at JEG kan give folk lidt!

Skriv et svar

