Gårsdagens outfit

25. november 2010


8 Responses to “Gårsdagens outfit”

  1. K Says:

    Nice outfit :-)

  2. Lillen Says:

    Cool outfit! Men måske lidt koldt? ;)

    Jeg siger det igen, du er sej!

  3. Emilie Says:

    Super fedt !!! Dog ville jeg være død af kulde hvis jeg gik ud i det ;)
    Hvor er dine støvler fra ? De er så narjs .

  4. Patricia Says:

    Cool outfit! Hvor er din sorte pelsjakke fra? den er så chic.

  5. Josefine Says:

    jeg vil også meget gerne høre hvor dine støvler og din pels jakke er fra? :D

    jeg eeeelsker din blog og dig! <3

  6. Britta Says:

    jeg kunne derimod godt tænke mig at vide hvor dine bukser er fra ;)
    har ledt efter sådan nogle længe, uden at finde dem, desværre.

  7. Hanne Says:

    Hihi. Du er dælme glad for at have fået de sko tilbage, hva?

    – Tul

  8. ginajaqueline Says:

    TAK!

    Ja, ret skide koldt, også med lukket pels!

    Det er al sammen 2nd hand. Pånær maveblusen, som er en gave og fra min ven Alecsanders mors mærke.

    Tul – så glad. Lykkeligt genforenet.

Skriv et svar

