Update

23. november 2010


– Opskrift på orientalsk rissalat som jeg har fundet inspiration til hos min ven Julian, og som jeg laver i mange varianter, men her er den sundeste og letteste; en lille dåse Amanda tun i vand (56g), 3 spsk. rygeost, 30g. økologiske brune ris (varme), 1 tomat, lidt hakket frisk ingefær, 1/3 avokado, 5 forårsløg, kapers. Toppet med 2spsk. caviar. og Salt, peber og soya – helt fantastisk.

– Fyr med lange krøller kom forbi mig. Og havde bla. Soundvenue med til mig – godt scoretrick!

Og så har jeg forresten… Bestilt biletter til Paris fra d. 2.-7. til Benyamin og jeg! Jeg har relativt shoppestop (alt er relativt) til vi tager af sted. Min asien rejse er blevet sat på standby indtil videre, da der ikke var plads i Nepal til os alle sammen hvor vi skulle bo! Jeg fanger muligvis de andre når de er rejst videre i starten af året istedet for – who knows where – men regner desværre ikke med det! Til gengæld er det bestemt – vi tager til London omkring nytår. Tara, Alec og jeg og fejrer det med Linus og Mathilda! På fredag skal jeg se den ene halvdel af the xx, og jeg glæder mig så meget at det ikke kan beskrives! Imorgen skal jeg se Maggie-Talks med en håndfuld af de bedste! Den lidt mangelfulde blogging skyldes primært at min blitz til mit kamera har været knækket, men den er nu blevet repareret.

2 Responses to “Update”

  1. Jonas Says:

    Skønt at I skal til paris! Og London!!!!! :)

    Forstår ikke hypen omkring Maggie Talks- synes altså ikke de synger specielt godt. Hmm… :)

  2. Pernille Says:

    Uhm, du laver simpelthen så lækker mad! :)
    Må jeg spørge hvor din streg er fra? MAC? :p

Skriv et svar

