Forever21

19. november 2010



Jeg synes at det snart må være tid til at bestille en stor pakke hos Forever 21 igen. Jeg bestiller altid meget på én gang, da fragten er er dyr (næsten 200kr.) og der er kommet told oveni (250-450kr.) oveni halvdelen af gangene. Men tingene er så billige! Så det kan altså godt betale sig hvis man bestiller en del synes jeg. Lamuldsjakker til 180kr, hat til 65kr, notatbok til 25kr, hornbrille-smykke til 8kr, velour kjole til 150kr, sko til 140kr.
Jeg er besat af skoene pga. farven – og højden på forever 21’s hæle er ikke til at kimse af, har jeg erfaret!

6 Responses to “Forever21”

  1. C Says:

    er det ikke noget med at forever 21 får en EU hjemmeside så man slipper for de dyre told og moms opkrævninger?
    Desuden kommer Forever 21 til EU, irland og London osv. Ved bare ikke helt hvornår?

    Men de gange du har bestilt, hvor meget told fik du så oven i? Vil nemlig også selv bestille en pakke, men tør ikke da jeg er i tvivl om hvor meget told der kommer oveni?

    • ginajaqueline Says:

      Det ved jeg ikke, men det vil jeg da elske! Hvor har du hørt det? Og endnu bedre, kommer den til London?!

      Som jeg også har skrevet, har jeg betalt told halvdelen af gangene og den har typisk ligget på 250-450kr :)

  2. anna Says:

    de har vist åbnet en butik i birmingham og der skulle også komme en kæmpe flagship store i london, så vi kan jo håbe at de begynder at sende fra eu også :) og så bliver det da helt sikkert også fedt at kunne shoppe der når man kommer til london, for må indrømme at tolden og portoen afskrækker mig lidt fra at bestille fra nettet :D

  3. C Says:

    Jeg læste det på en fashionblog :) Men ja jeg ville også elske hvis de begynder at sende til DK ;)

  4. Signe Says:

    Der er åbnet en Forever21 i Birmingham i slutningen af November, og jeg tror bare, det er et spørgsmål om tid, før det også sker i London.

    Man kan læse lidt om, hvorfor de ikke vælger at åbne i London først her: http://www.guardian.co.uk/business/2010/oct/01/retail-therapy-uk-high-street

  5. fh Says:

    jeg overvejer virkelig også snart at bestille en masse derfra.
    men hvordan er deres sko i størrelsen? for har virkelig forelsket mig i en del derfra.

Skriv et svar

