Edies eye

19. november 2010


Her er mine personlige favoritter fra min veninde Trines første kollektion. Trine har især kreeret en hel masse perfekte bukser, og perfekte bukser er der virkelig langt mellem! Jeg har ikke bestilt min første pakke endnu, da de ting jeg vil have stadig er markeret som “comming soon”, men jeg glæder mig til at eje noget af det! Udover det er jeg ovenud lykkelig for Trines valg af brand, da det ikke skal være nogen hemmelighed at jeg forguder Edie på et næsten helt absurd plan. Se mere på det hele her.

2 Responses to “Edies eye”

Skriv et svar

