***

19. november 2010



Et rigtig taber-billede. Another tattoo-picture. Jeg har som de fleste ved tattoveringer ret tæt inde på livet, uden at have en eneste selv, hvilket forresten er en smule forunderligt, når jeg er kommet i miljøet i 3år. Anyways, her den anden dag kom der pludselig en på besøg som jeg holder meget af, og blev glad for at se, som har denne tattovering. Personen kom med sprut og chokolade-rosiner klokken 3 om eftermiddagen, jeg holdte mig selv ædru og holdte og begge skæve og så fortalte man mig historier fra de varme lande. Jeg var involveret i en af historierne, der var helt særlig og helt skattejagtsaftig. Den tilknytter sig Christiania, og en second opinion har bedt mig lukke øjnene og glemme hvad jeg har hørt. Det er næsten for langt ude det her. Jeg har det for vildt over mit liv, alting er altid for ekstremt og mærkværdigt.

